چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

حضور فوتبالیست خارجی در سریال ایرانی +عکس

میزان: آرفی با اشاره به اینکه روز پدر هر روز سال محسوب می‌شود ،‌از ایفای نقش مقابل بهترین بازیگران ایران به عنوان تجربه‌ای خوب سخن گفت.

 اشپیتیم آرفی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس که هم اکنون در سریال تلویزیونی "افسر نمونه" به ایفای نقش می‌پردازد، گفت: در سریال "افسر نمونه" یکی از نقش های اصلی را ایفا می‌کنم.


وی ادامه داد: به دلیل اینکه فیلمنامه ها به زبان فارسی نوشته می شود من کلا فیلمنامه ندارم بلکه هر روز صبح که سر کار می‌آیم با مسعود آب پرور به عنوان کارگردان سریال صحبت می‌کنم و با توضیحات وی متوجه می‌شوم که چگونه نقشم را ایفا کنم.

آرفی تصریح کرد: هم اکنون حدود سه تا چهار ماه است که وارد عرصه بازیگری شده‌ام اما در همین مدت هم خدا خواسته که با چند نفر از بهترین بازیگرهای ایرانی فعالیت کرده‌ام .
 اشپیتیم آرفی


وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: بازیگرهایی که در سریال "دیوار به دیوار" و همچنین مجموعه تلویزیونی "افسر نمونه" حضور دارند، همگی خوب هستند.

وی یادآور شد: در فوتبال وضعیت به گونه ای است که وقتی یک نفر به تازگی وارد این عرصه می‌شود ، در درجه اول وارد تیمی مانند پرسپولیس نمی‌شود بلکه از یک تیم شهرستانی آغاز می‌کند و سپس وقتی کارش بهتر شد وارد تیمی مانند پرسپولیس می‌شود اما در زمینه بازیگری برای من اینگونه نبود و من در زمان آغاز فعالیتم در این عرصه ،‌ با سامان مقدم کار کردم .که برایم تجربه‌ای بسیار خوب را رقم زد.

این بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: ساخت سریال "دیوار به دیوار" به کارگردانی سامان مقدم تا 60 قسمت ادامه دارد اما مشخص نیست که باز هم با او همکاری کنم یا خیر البته شاید این اتفاق بیفتد اما در حال حاضر سر صحنه سریال "افسر نمونه" مشغول بازی هستم.

وی همچنین گفت: در شرایط کنونی برای 3 تا 4 ماه به ایران آمده‌ام اما اگر پیشنهادهایم خیلی زیاد باشد شاید به ایران بازگردم و در اینجا زندگی کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.