پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

«رامبد جوان» هم داور جشنواره فیلم «سما» شد

اعضای هیات داوران بخش فیلم کوتاه داستانی و فیلمنامه جشنواره فیلم کوتاه سما

سینماپرس: اعضای هیات داوران بخش فیلم کوتاه داستانی و فیلمنامه جشنواره فیلم کوتاه سما معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، داوری  بخش فیلم‌های کوتاه داستانی را «رامبد جوان»، «پوران درخشنده»، «محمدرضا شفیعی»، «اسفندیار شهیدی» و «سعید قطبی زاده» برعهده دارند. 

به طور حتم ترکیب قدرتمند داوران بخش کوتاه داستانی جشنواره سوم «سما» و حضور هنرمندان شناخته شده در این جمع موجب بالا رفتن وزن و اعتبار این رویداد سینمایی خواهد شد. چنان که حضور «رامبد جوان»؛ بازیگر و مجری شناخته شده سینما و تلویزیون، «پوران درخشنده»؛ کارگردان برجسته سینمای اجتماعی ایران به همراه «محمدرضا شفیعی»؛ تهیه کننده فعال سال های اخیر سینما و تلویزیون و «سعید قطبی زاده»؛ منتقد برجسته سینمایی و «اسفندیار شهیدی»؛ مدرس و مدیر فیلم برداری و کارگردان سینما و تلویزیون که در آثاری همچون سریال های تلویزیونی «خانه‌ای در تاریکی»، «همراز» و «پس از سالها» فعالیت داشته است، نویدبخش رویدادی ارزنده خواهد بود.

اعلام اسامی داوران بخش «فیلمنامه» جشنواره فیلم کوتاه سما

به گزارش خبرگزاری فارس ، داوران این بخش را «علی اکبر قاضی نظام، «هادی مقدم دوست»، «حبیب احمدزاده»، «ناصر هاشم زاده» و «پرویز شیخ طادی» تشکیل می دهند.

بنابراین گزارش، سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «سما» با موضوع «سبک زندگی اسلامی ایرانی» در تاریخ 26 تا 30 فروردین ماه در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.