جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

رزوهای پر مشغله خانم بازیگر

«نیکول کیدمن» با ۴ فیلم در هفتادمین جشنواره فیلم کن

نیکول کیدمن

سینماپرس: نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی با داشتن ۴ عنوان در جشنواره فیلم کن، امسال سالی شلوغ را در این جشنواره پیش روی دارد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، «کشتن گوزن مقدس»، «چطور با دختران در مهمانی‌ها حرف بزنیم» و «برفراز دریاچه» از فیلم‌هایی هستند که نیکول کیدمن بازیگر سینما در جشنواره هفتادم فیلم کن برای نمایش دارد.

با اعلام اسامی فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره فیلم کن در بخش‌های مختلف، روشن شد نیکول کیدمن نه با یک فیلم که با چهار عنوان اثر در این دوره حضور دارد.

او در فیلم «کشتن گوزن مقدس» ساخته یورگوس لانتیموس در کنار کالین فارل در بخش رقابتی اصلی حضور دارد.  وی در فیلم «فریب خورده» ساخته سوفیا کاپولا بار دیگر در کنار فارل، کریستن دانست و اله فانینگ بازی کرده است و این فیلم نیز از جمله فیلم‌های بخش رقابتی است.

در بخش خارج از رقابت نیز این بازیگر در فیلم «چطور با دختران در مهمانی‌ها حرف بزنیم» حاضر است که توسط کامرون میچل و بر مبنای یک داستان کوتاه نوشته نیل گیمن ساخته شده است.

این بازیگر همچنین در دومین فصل از سریال «بر فراز دریاچه» بازی کرده که درامی تحسین شده ساخته جین کمپیون برای تلویزیون است و اپیزودهایی از آن در رویداد ویژه جشنواره به نمایش درمی‌آید.

نیکول کیدمن که با کن بیگانه نیست سال ۲۰۱۳ از اعضای داوری این جشنواره بود. او سال ۲۰۱۴ با بازی در فیلم «شاهزاه موناکو» در کن حضور داشت.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.