یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

دوباره به «نوزاد برجام» بَر خورد

فشار دولت، مسئولان دانشگاه شریف را مجبور به لغو اکران مستند «پرزیدنت آکتور سینما» کردند

مستند پرزیدنت؛ آکتور سینما

سینماپرس: رونمایی مستند «پرزیدنت آکتور سینما» که قرار بود امروز یکشنبه ۲۷ فروردین در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شو، به علت مخالفت دانشگاه لغو شد.

به گزارش سینماپرس، مستند «پرزیدنت آکتور سینما» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا بورونی توسط مرکز مستند سفیر فیلم و به تهیه کنندگی سازمان هنری رسان ه­ای اوج، تولید شده است.

طبق اعلام قبلی قرار بود این مستند ساعت ۱۳:۳۰ روز یکشنبه ۲۷ فروردین در سالن جابر ابن حیان دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شود که با وجود کسب مجوزهای لازم، چند ساعت مانده به زمان رونمایی، مسئولان دانشگاه با مخالفت خود از برگزاری اکران مستند «پرزیدنت آکتور سینما» جلوگیری کردند.

مستند «پرزیدنت آکتور سینما» روایتگر تلاش­ های میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی، در جهت ایجاد رفاه برای مردم شوروی است. گورباچف معتقد بود تا زمانی که تنش ­های شوروی با کشورهای غربی و به خصوص آمریکا ادامه داشته باشد، رسیدن به  یک اقتصاد موفق ناممکن است، به همین دلیل اولویت عالی خود را تنش­ زدایی و برقراری رابطه و مذاکره با آمریکایی­ ها قرار داد.

در خلاصه داستان این مستند که سعی دارد داستان یک پیروزی بدون جنگ را روایت کند، آمده است: شوروی، حسرت، آشوب، تنش با دنیا. مردی می آید تا کشوری بزرگ را با دنیا آشتی دهد... افراطی­ ها اجازه خواهند داد؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.