دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

جدال اینستاگرامی حمید گودرزی و یغما گلرویی +عکس

24 آنلاین: حواشی صحبت های حمید گودرزی در مورد برخی نقش ها و فیلم های سینمایی همچنان ادامه دارد.

حمید گودرزی در اواخر تعطیلات نوروزی، با حضور در برنامه «دورهمی» صحبت هایی را در مورد برخی نقش های سینمایی مطرح کرد که بسیاری مخاطب کنایه‌های او را نوید محمدزاده دانستند. پس از انتشار گسترده صحبت های گودرزی بسیاری از بازیگران به حمایت از نوید محمد زاده پرداختند. در این میان یغما گلرویی هم با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به دفاع از بازیگر «ابد و یک روز» پرداخت و به حمید گودرزی حمله کرد. اما حمید گودرزی حرف های گلرویی را بی پاسخ نگذاشت بعد از ده روز با انتشار مطلبی به تندی از این ترانه سرا انتقاد کرد.

 حمید گودرزی و یغما گلرویی

پس از حضور حمید گودرزی در برنامه «دورهمی» و انتشار گسترده صحبت های او در مورد حضور بازیگران با زیر پوش در فیلم های سینمایی و دریافت سیمرغ بلورین، یغما گلرویی ترانه سرا با انتشار متنی به دفاع از نوید محمدزاده پرداخت و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« بعضیها اصولا بی رگند، یعنی داد که سهل است، هوار هم که بزنند رگ‌ گردنشان بیرون نمی زند. در کل به قول «لورکا» «آن ندارند» و رگی هم در تنشان نیست برای بیرون زدن. به همین خاطر پاپیچ رگدارها می شوند برای دیده شدن.»

گلرویی در ادامه دفاعیه خود از نوید محمد زاده به شدت از گودرزی انتقاد کرد و از فیلم هایی که حمید گودرزی در آن ها به ایفای نقش پرداخته بود به عنوان «فیلم سوپری» یاد کرد: «بعضی ها تارهای سفید موشان بیشتر و بیشتر می شود اما خودشان نمی شوند. یعنی به در و دیوار می زنند تا بشوند و نمی شوند. فیلمهاشان اغلب اکران نشده و در سوپر مارکتها فروخته می شود. به فیلمهاشان ریشخندانه «فیلم سوپری» می گویند. پس پا پیچ بازیگران فیلمهای جدی می شوند برای دیده شدن. بعضی ها عقده ی هالیوود دارند و بازیگران فرنگی و تازه لباس آن بازیگران، نه بازیشان. مو چرب می کنند و کت و شلواری مثل آنان می پوشند اما باز هم راهشان به تبلیغ مبل در بیلبوردهای یافت آباد ختم می شود. پس پاپیچ بازیگرانی که بی کت و شلوار هم چشم نوازند می شوند برای دیده شدن.»

با گذشت ده روز از انتشار یادداشت تند گلرویی، حمید گودرزی شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود به شدت به این ترانه سرا حمله کرده است.

گودرزی که در روزهای گذشته واکنشی در مورد صحبت هایش در برنامه «دورهمی» نشان نداده بود، بدون این که نامی از گلرویی بیاورد، در پست اینستاگرامی خود نوشت: «از رسوایی های زندگی شخصی در عرصه مجازی، اتهام سرقت ترجمه های دیگران، ترانه سرایی برای مطرب های مرتد آن سوی آب و خوانندگان لوس آنجلسی، تا کل کل با روزنامه کیهان و همزمان حقوق گرفتن از سازمان اوج (وابسته به سپاه پاسداران) و ترانه ارزشی گفتن، مظهر شو آف و خودنمایی ایران ملغمه ای است غریب از تناقض هایی که او را مضحکه خاص و عام کرده، اما دست بردار نیست، در جستجوی هویت از دست رفته و آبرو و اعتبار هرگز نداشته آتش بیار معرکه هایی می شود که نه دخلی به او دارد و نه فهمش را دارد.»

گودرزی در ادامه می نویسد: «در عرصه بزرگ ترها بال بال می زند به امید جلب توجهی، غافل از اینکه تنها عِرض خود می برد و زحمت ما می دارد. خدا به داد ما برسد در این بلا روزگاری که نام شاعر را کسانی مصادره کرده اند که به جای تکیه بر هنر و شعور، برای دیده شدن تن به هر ابتذالی می دهند. خلاصه کنم و تمام. به قول ابراهیم گلستان برای شاعری دانستن عروض کافی نیست، شرف باید داشت…»

با انتشار این پست بسیاری از طرفداران یغما گلرویی و حمید گودرزی در صفحه اینستاگرام این بازیگر به مصاف یکدیگر رفته اند و به دفاع از شخصیت های محبوب خود می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.