دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

علیرضا زرین دست خبر داد

فیلمبرداری «سرو زیر آب» به روزهای آخر رسید/ رونمایی در فجر ۳۶

علیرضا زرین‌دست در فیلم سینمایی«مزار شریف»

سینماپرس: علیرضا زرین دست گفت: تقریبا اواخر فیلمبرداری فیلم سینمایی «سرو زیر آب» هستیم و تا ۱۰ روز آینده فیلمبرداری این اثر سینمایی به اتمام می‌رسد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا زرین دست در ارتباط با روند فیلمبرداری فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر به فارس گفت: تقریبا اواخر فیلمبرداری این فیلم سینمایی هستیم و به تا ۱۰ روز آینده فیلمبرداری این اثر سینمایی به اتمام برسد.  

وی در ادامه در ارتباط با نحوه استفاده از رنگ و نور استفاده شده در فیلم سینمایی «سرو زیر آب» گفت: واقعا نمی‌توان در ارتباط با رنگ و نور صحبت کرد بلکه اینها مواردی هستند که باید در یک اثر دیده شوند و جلوه گری کنند. از طرفی بهتر است مخاطب بدون پیش فرض به سینما برود تا بتواند احساس واقعی خودش را داشته باشد، اما باید بگویم هر فیلمنامه به روانشناسی خاص خودش نیاز دارد و بخش قابل توجهی از این روانشناسی در بحث رنگ و نور اثر است.  

مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «ملکه» در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه از دریچه دوربین خود به تک تک پلان ها نگاه کرده است چه حسی نسبت به فضای کلی فیلم سینمایی «سرو زیر آب» پیدا کرده است گفت: به نظرم این فیلم سینمایی یکی از بهترین آثاری است که محمد علی باشه‌آهنگر در کارنامه خود به ثبت خواهد رساند  و حدس‌ام این است که در سال ۱۳۹۶ یکی از آثار برجسته سینمایی ایران باشد.  

وی در ادامه عنوان کرد: به احتمال بسیار زیاد اولین نمایش این اثر سینمایی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باشد. از طرفی این نکته را هم باید مطرح کنم که این کارگردان به شدت طی این سال‌ها تمرکزش روی فیلمنامه بوده است. حقیقتاً باید بگویم این بزرگوار کار بسیار ارزشمندی در زمینه فیلمنامه و نگارش آن انجام داده است امیدوارم با استقبالی که شایسته آن است مواجه شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.