سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

کارگردان «آباجان»: به ماهواره تیزر نداده‌ایم

پوستر فیلم سینمایی آباجان

مهر: هاتف علیمردانی کارگردان «آباجان» اعلام کرد که نه تیزری برای تبلیغات به شبکه های ماهواره ای داده‌اند و نه مشاهده کرده‌اند که تیزر این فیلم از ماهواره پخش شود.

در حالی که این روزها برخی سایت‌ها اعلام می‌کنند که تیزرهای فیلم «آباجان» از شبکه های ماهواره ای فارسی‌زبان پخش می شود هاتف علیمردانی کارگردان اثر تاکید می کند که نه تیزری به ماهواره داده و نه دیده است که این شبکه‌ها تبلیغات فیلمش را پخش کنند.


علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پخش تیزرهای این فیلم از شبکه های ماهواره ای گفت: هرچند من ندیده ام که شبکه های ماهواره ای تیزرهای «آباجان» را پخش کنند اما مثل شما شنیده ام که این اتفاق افتاده است.

وی افزود: ما پیش از عید نوروز همزمان با اکران این اثر حدود ۲۰ تیزر و آنونس از «آباجان» در سایت های رسمی کشور و کانال های تلگرامی منتشر کردیم که این تیزرها قابل دانلود و استفاده از سوی همگان است و باز هم تاکید می کنم ما به عنوان دست اندرکاران فیلم از پخش تیزر در ماهواره اطلاعی نداشته و حتی تیزر مربوطه را هم ندیده ایم.

این کارگردان عنوان کرد: ما تیزری به صورت سفارشی به شبکه های ماهواره ای نداده ایم و اگر این اتفاق افتاده است به این دلیل است که این تیزرها در دسترس قرار دارند.

وی در پایان با اشاره به فروش خوب این فیلم گفت: هرچند تعداد سالن های نمایش دهنده «آباجان» کم است اما این فیلم تاکنون توانسته به فروش خوبی دست یابد و امیدواریم فروش «آباجان» به آن رقمی که مدنظرمان است، برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.