سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

بیننده‌ها «علی‌البدل» را با «پایتخت» مقایسه کردند!

سریال علی البدل

میزان: حاجی عبدالهی با اشاره به اینکه متاسفانه بیننده ها "علی البدل" را با "پایتخت" مقایسه کردند، در مورد تعدادی از تماشاگران که "علی البدل" را نپسندیدند، حق را به آن ها داد.

هومن حاجی عبدالهی بازیگر سریال تلویزیونی "علی البدل" گفت: در سریال "علی البدل" نقش فیضی یکی از ماموران حراست روستا را ایفا می‌کردم که در مقابل من، بهرام افشاری در نقش هرمز به ایفای نقش می‌پرداخت.


وی ادامه داد: ایفای نقش در سریال تلویزیونی "علی البدل" تجربه بسیار خوبی بود و از این جهت خدا را بسیار شکر می‌کنم.

حاجی عبدالهی تصریح کرد: سریال "علی البدل" در چند روستا در اطراف همدان از جمله روستاهای ورکانه، شیرین، سیمین و اشتران تصویربرداری شد.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد:اتفاقی که پس از پخش سریال "علی البدل" رخ داد، این بود که متاسفانه بیننده‌ها تا اندازه‌ای این سریال را با "پایتخت" مقایسه کردند در حالی قصد گروه سازنده اصلا این نبود که "علی البدل" با "پایتخت" قیاس شود یا نشود.

بازیگر سریال "علی البدل" توضیح داد: سریال "علی البدل" یک سریال مجزا بود که به طور اتفاقی چند تا از بازیگران سریال "پایتخت" هم در این اثر حضور داشتند اما این موضوع دلیلی برای این نیست که این دو سریال با یکدیگر مقایسه شود.

وی یادآور شد: خدا را شکر وقتی پخش "علی البدل" از قسمت ششم عبور کرد، اتفاق‌های بهتری رخ داد و بیننده توانست با سریال بهتر ارتباط برقرار کند البته حدود 10 تا 20 درصدی وجود دارند که ممکن است این سریال مورد پسندشان قرار نگرفته باشد.

بازیگر سریال "پایتخت" همچنین گفت: البته در مورد تعدادی از بیننده ها که ممکن است این سریال مورد پسندشان نبوده باشد باید به این نکته اشاره کرد که همیشه حق با مخاطب است و حق داشته‌اند که سلیقه متفاوتی نسبت به سایر افراد داشته باشند.

وی تصریح کرد: با آغاز تصویربرداری سریال "پایتخت" از چند روز دیگر، امکان حضور در برنامه "خندوانه" را در بخش مربوط به عروسک های برنامه نخواهم داشت.

این بازیگر عرصه تلویزیون خاطرنشان کرد: اگر صحبتی درباره ساخت دوباره برنامه "رنگین کمان" صورت بگیرد، به طور یقین دیگر من در این برنامه حضور ندارم و دوستان این برنامه را با شخصیت های جدید احیا می‌کنند.

گفتنی است، سریال تلویزیونی "علی البدل" به کارگردانی سیروس مقدم شب های نوروز میهمان مخاطبان شبکه یک بود.

در این سریال هنرمندانی همچون مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، هادی کاظمی ، محسن تنابنده، بهرام افشاری و حسین محب اهری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.