سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

حجت الاسلام رئیسی در نامه ای خطاب به رئیس صدا و سیما:

فرآیند داوری آگاهانه مردم شریف را مخدوش نسازید

حجت الاسلام رئیسی

سینماپرس: در پی پخش مکرر برنامه های جاری رئیس جمهور فعلی به عنوان یکی از کاندیدای ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام رئیسی طی نامه ای به علی عسگری رسانه ملی را به رعایت عدالت تبلیغاتی ملزم دانست.

به گزارش سینماپرس، حجت الاسلام رئیسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما نوشت:

انتظار این است به منظور برگزاری انتخاباتی «سالم، پرشور و رقابتی»، رسانه ملی خود را به رعایت عدالت تبلیغاتی ملزم بداند.
متأسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌باشند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می‌کند.
از آنجا که بسیاری از برنامه‌های مزبور، جزو شئون انحصاری رئیس دولت نبوده و انجام آن‌ها متوقف به حضور ایشان نیست، از صداوسیما انتظار می‌رود با عنایت به اهداف و مأموریت‌های قانونی خود از هرگونه اقدامی که با ایجاد شائبه تبلیغ جانبدارانه به نفع یک فرد یا جریان خاص، فرآیند داوری درست و آگاهانه مردم شریف را مخدوش سازد، جداً پرهیز نماید.

به گزارش سینماپرس، همچنین حجت‌الاسلام رئیسی در نامه ای خطاب به حسن روحانی نیز نوشـت:
بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.
اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.