چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

هاتف علیمردانی با «آباجان» مهمان «سینما دو» می شود

سینما دو

سینماپرس: هاتف علیمردانی پنجشنبه، ۳۱ فروردین ماه در برنامه «سینما دو» حاضر می‌شود تا پیرامون فیلم سینمایی «آباجان» یکی از آثار در حال اکران سینمای کشورمان با کارشناس و مجری برنامه به گفت‌وگو بنشیند.

به گزارش سینماپرس، هاتف علیمردانی در کنار «محمد خزاعی» مجری - کارشناس برنامه و «جواد طوسی» کارشناس و منتقد سینمایی می‌نشیند تا پیرامون آخرین ساخته خود و مسائل پیرامون آن به بحث و گفت‌وگو بپردازد.
همچنین امیر اسفندیاری معاون بخش بین‌الملل سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر مهمان دیگر این برنامه است تا پیرامون این رویداد سینمایی توضیحات مفیدی را به علاقمندان ارائه کند.
«سینما دو» هر هفته میزبان یک کارگردان سینمای ایران است که با حضور منتقدان و کارشناسان برنامه به بحث و تبادل نظر درباره‌ آخرین ساخته کارگردان مدعو می‌پردازند. همچنین پرداختن به اتفاقات سینمای ایران، گزارش رویدادهای سینمایی و مردمی، گفت و گو با بازیگران، اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.
از عوامل دست‌اندرکار این برنامه سینمایی می‌توان به زهرا غزنویان و حامد جلیلوند؛ نویسندگان برنامه، مجید میر فخرایی؛ طراح دکور، بهزاد عبدی؛ موسیقی متن، مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی و مشاور رسانه ای؛ مینا مقرب صمدی اشاره کرد.
برنامه «سینما دو» به تهیه‌کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.