جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲

محمد مهدی حیدریان:

برنامه های جدید سازمان سینمایی ساختار جدید می طلبد/ تغییر مدیران به شکل هماهنگ اجرا می شود

محمدمهدی حیدریان

سینماپرس:رییس سازمان سینمایی در حاشیه اولین روز جشنواره جهانی فیلم فجر گفت:همانطور که از روز اول شروع به کارم در دوره جدید سازمان سینمایی گفتم که برنامه کلانی که برای سینما در نظر گرفتم متفاوت از گذشته خواهد بود و موسسات سازمان سینمایی باید ماموریت های بزرگتری را بر عهده بگیرند.

به گزارش سینماپرس، طی این هفته سایت ۳۰نماایران با انتشار گزارشی نسبت به حضور محمدمهدی حیدریان در موسسات سازمان سینمایی واکنش نشان داد و همواره رئیس سازمان سینمایی در جلساتی که با بنیاد سینمای فارابی,مرکز گسترش،انجمن سینمای جوان و.. داشته بر بازنگری در ساختار آنها تاکید داشته است.

براساس این گزارش،در حالی که محمدمهدی حیدریان در روز اول جشنواره جهانی فیلم فجر حضور پیدا کرد در پاسخ به سوالی درباره چگونگی بازنگری در موسسات سازمان سینمایی گفت:همانطور که از روز اول شروع به کارم در دوره جدید سازمان سینمایی گفتم که برنامه کلانی که برای سینما در نظر گرفتم متفاوت از گذشته خواهد بود و موسسات سازمان سینمایی باید ماموریت های بزرگتری را بر عهده بگیرند و اکنون با انجمن،بنیاد و موسسات سازمان سینمایی صحبت می کنیم تا مدیرانی که قرار است این برنامه ها را اجرا کنند خوب متوجه آنها نشوند نمی توان انتظار داشت که این برنامه ها به خوبی اجرا شود.

وی افزود:اهداف ما براساس وظایف هر مجموعه در حال تبیین است تا انشالله در مرحله بعد تغییرات و جابجایی هماهنگ با توجه به تفاوت هایی که ایجاد می شود صورت پذیرد،همانطور که برنامه جدید ساختار جدید هم می طلبد.

حیدریان خاطرنشان کرد: دیدم که برخی رسانه ها  نسبت به این موضوع عجله می کنند و عجله آنها ما را به عجله وادار نمی کند و حوزه فرهنگ حوزه عجله نیست بلکه حوزه کار زیاد است و تلاش می کنیم و کار زیاد می کنیم. از اهالی رسانه و سینماگران این فرصت را می خواهم که یک سازمان سینمایی در شان جمهوری اسلامی ایران در این حوزه بسازیم.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۶
    0 0
    امید واریم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.