شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

پاسخ مجموعه «دیرین دیرین» به حمله روزنامه دولتی ایران

«دیرین دیرین» فروشی نیست چون قبلا فروخته شده‌ به مردم‌ ایران!

دیرین دیرین

سینماپرس: از چهارسال پیش که دیرین_دیرین را طراحی می‌کردیم، بر این باور بودیم که دیرین دیرین باید رسانه‌ی مردم ایران باشد. پس در همان ابتدای کار، آن را به بهای جلب اعتماد_مردم به مردم_ایران فروختیم و هیچ وقت به این اعتماد، خیانت نکردیم.

به گزارش سینماپرس، متاسفانه دیشب کانال روزنامه ایران، با ابراز نارضایتی از انیمیشن‌های اخیر #دیرین_دیرین ، تیتر عجیبی زده بود:

"دیرین دیرین" ها به چه بهایی خریده شدند! 

صرفا جهت استحضار مخاطبان خوب #دیرین_دیرین به چند نکته اشاره می کنم.

دیرین دیرین یک رسانه مردمی است که حرف دل #مردم_ایران را در قالب انیمیشن‌های کوتاه یک دقیقه‌ای طنز بیان می کند.

این مجموعه توسط شرکت دانش بنیان "نسل‌اندیشه‌سبز" ساخته می شود و به‌رغم تعاملات و همکاری‌های بسیار خوب با معاونت علمی‌فناوری ریاست‌جمهوری، تاکنون یک‌ریال کمک بلاعوض یا یک ریال وام‌کم‌بهره، از این معاونت دریافت نکرده است! 

با توجه به‌ مشکل بزرگ بیکاری جوانان ، "نسل اندیشه سبز" حسب وظیفه، در این مدت همکاری بسیار خوبی با وزارت ارتباطات ‌و فناوری‌اطلاعات و وزارت تعاون، کار، رفاه‌اجتماعی و مرکز فناوری‌اطلاعات و رسانه‌های ‌دیجیتال وزارت فرهنگ ‌و ارشاداسلامی برای کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکارهای پایدار بر مبنای تولید محتوای‌ دیجیتال، داشته است.

از چهارسال پیش که #دیرین_دیرین را طراحی می‌کردیم، بر این باور بودیم که دیرین دیرین باید رسانه‌ی مردم ایران باشد. پس در همان ابتدای کار، آن را به بهای جلب #اعتماد_مردم به #مردم_ایران فروختیم و هیچ وقت به این اعتماد، خیانت نکردیم.

اکنون دیرین دیرین رسانه‌ بزرگی است که با ضریب نفوذ بیش از ۷۰% در کشور ، هر آیتم‌ آن‌ توسط بیش از هفت میلیون‌ نفر، در فضای مجازی دیده می‌شود.

همان‌گونه که در ابتدای سال وعده دادیم، امسال‌ مجموعه انیمیشن‌های دیرین دیرین با موضوع #انتخابات را میسازیم.

در این انیمیشن ها به صورت مطلق لَه یا عَلیه یک نامزد حرف نمی‌زنیم بلکه به نقد رفتار اشتباه  می‌پردازیم، فارغ از این‌که این رفتار از چه فردی سر زده‌باشد.

در پایان‌ هر انیمیشن انتقادی نیز، نظرسنجی عمومی قرار دارد و میزان رضایت ‌بالای ۹۰% مخاطبان، نشانگر آن است که در بیان حرف دل مردم در قالب انیمیشن های دیرین دیرین، موفق بوده‌ایم.

هر چند به تناسب موضوع، یک گروه سیاسی اعم از اصولگرا یا اصلاح‌طلب، از ما آزرده خاطر شده باشد!

در پاسخ روزنامه ایران که حرف دل‌مردم را برنتابیده است، می گوییم:

دیرین دیرین فروشی نیست چون قبلا فروخته شده ... به مردم‌ ایران !

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.