یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

بازیگر معروف خواننده شد +عکس

ایسنا: «بیل موری» بازیگر آمریکایی که جوایزی چون «گلدن گلوب»، «بفتا» و «امی» را در کارنامه‌اش دارد،‌ به زودی یک آلبوم موسیقی کلاسیک منتشر می‌کند.

«بیل موری» بازیگر آمریکایی آثار طنز که تاکنون دو جایزه «امی»، «گلدن گلوب»، «بفتا» و نامزدی اسکار را در کارنامه‌اش دارد،‌ اعلام کرده به زودی یک آلبوم موسیقی کلاسیک و خوانش آثار ادبی را روانه بازار خواهد کرد.

بیل موری
این بازیگر باسابقه در این آلبوم قطعاتی را از «جورج گرشوین» و «استفن فاستر» و ترانه‌هایی را از «داستان وست‌ساید» اجرا می‌کند. همچنین آثاری از «مارک تواین»، «والت ویتمن» و «ارنست همینگوی» را روخوانی خواهد کرد. در این آلبوم، موسیقی «شوبرت»، «باخ» و «پیازولا» او را با نوازندگی «میرا وانگ» ویلنیست و «ونسا پرز»‌ پیانیست همراهی می‌کنند.

«موری» که این آلبوم را با تم «تاریخ و هویت آمریکا» ضبط می‌کند، پس از انتشار آن، توری را در سرتاسر شمال آمریکا برگزار خواهد کرد. این تنها پروژه موسیقایی «بیل موری» نیست؛‌ او در حال حاضر با همکاری «پل شافر» ‌روی آلبومی به نام «خیابان شاد» نیز کار می‌کند.

این بازیگر ۶۶ ساله که جایزه طنز «مارک تواین» ۲۰۱۶ را نیز کسب کرده،‌ درباره تجربه موسیقایی خود گفت: همکاری با موسیقی‌دان‌های متبحر یک چالش است. وقتی آن‌ها شروع به نواختن می‌کنند، کشش آن‌قدر زیاد است که اگر تو به آنچه هستی توجه کنی، چیزی که تصورش را نکرده بودی و برایش برنامه‌ای نداشتی،‌ از درونت بیرون می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.