چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

«نقطه کور» و «تیک آف» را در کدام سینماها ببینیم؟

نقطه کور

سینماپرس: ۲ فیلم سینمایی «نقطه کور» و «تیک آف» از امروز چهارشنبه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمده است.

به گزارش سینماپرس، ۲ فیلم سینمایی «تیک آف» و «نقطه کور»  از امروز ۶ اردیبهشت ماه اکران فیلم‌ها آغاز شد.  

فیلم سینمایی «تیک آف» ساخته احسان عبدی‌پور فضای متفاوتی دارد و توانسته نظر سینماداران را به خود جلب کند. این فیلم که با بازی مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان، حمزه مقدم ساخته شده، داستان زندگی چهار دختر و پسر را به نمایش می‌گذارد که  به سمت غریبی سر کج می‌کند. هیجان... شوخی شوخی و بازی بازی، راه می‌افتند تا از عقده‌های چندساله شان کام بگیرند. شوخی تا سرحد جنون. هر شرطی بجز مرگ...

این فیلم هم اینک در سینماهای آزادی، ملت، ارگ، زندگی، کورش، کیان، آفریقا، اریکه ایرانیان، ایران، تیراژه، جوان، شاهد، شکوفه، فردوسی، ماندانا، موزه سیما، پردیس هویزه مشهد و  ساویز کرج به نمایش درآمده است.  

فیلم سینمایی «نقطه کور» ساخته مهدی گلستانه فیلم اجتماعی دیگری است که از امروز در سینماها اکران می‌شود.  

این فیلم  داستان  خسرو است که ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده اش گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه اش در تهران می شود اما تمامی ذهنیت هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست تا اینکه...

در این فیلم محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، مریم بوبانی، نیکی مظفری، علیرضا زمانی نسب، سید احمد محمدی، سارا ربیعی، سجاد شهرابی، یلدا نوریان، مهدی پارسا ایفای نقش می‌کنند.  

فیلم در سینماهای آزادی، ارگ، ملت، زندگی، کورش، کیان، اریکه ایرانیان، ایران، بهمن، جوان، سپیده، سمرقند تهران، ماندانا، موزه سینما، عصرجدید و کارون به نمایش در می آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.