چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

سومین فیلم سینمایی برادران محمودی

فیلمبرداری «شکستن همزمان بیست استخوان» به پایان رسید

جمشید محمودی کارگردان  چند متر مکعب عشق

سینماپرس: برادران محمودی که پس از فیلم «رفتن»، پروژه سینمایی دیگری با نام «شکستن همزمان بیست استخوان» را زمستان امسال در سکوت خبری جلوی دوربین بردند، به تازگی فیلمبرداری آن را به پایان رساندند. در این فیلم سینمایی محسن تنابنده نقش اصلی را ایفا می‌کند.

به گزارش سینماپرس، «چند متر مکعب عشق» اولین فیلم سینمایی برادران محمودی بود که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین فیلم و کارگردانی نوعی نگاه را کسب کرد و در جشن سینمای ایران هم توانست بیشترین تعداد جوایز را در سال 93 به خود اختصاص دهد.

در  «چد متر مکعب عشق» جمشید محمودی کارگردانی و نوید محمودی تهیه کنندگی آن را انجام داده بود.

پس از موفقیت «چند متر مکعب عشق»، برادران محمودی این بار به تهیه کنندگی جمشید محمودی و کارگردانی نوید محمودی فیلم «رفتن» را جلوی دوربین بردند. این فیلم سینمایی برای اولین بار در جشنواره فیلم بوسان به نمایش درآمد و این روزها در حال اکران در کشورهای مختلف است.

اما این دو برادر اواخر سال گذشته فیلم جدیدی با نام «شکستن همزمان بیست استخوان» را به کارگردانی جمشید محمودی جلوی دوربین بردند. در این فیلم سینمایی محسن تنابنده نقش اصلی را ایفا می‌کند.

فیلمبرداری این فیلم سینمایی که زمستان سال گذشته آغاز شد به تازگی به پایان رسیده است. تهیه کننده «شکست همزمان بیست استخوان» را نوید محمودی بر عهده داشته است.

فیلم «رفتن» همچنان در سینماهای کشور به نمایش درنیامده است و هنوز هم زمان مشخصی برای اکران این فیلم سینمایی مشخص نشده است، اما به احتمال زیاد اواخر امسال دومین ساخته سینمایی برادران محمودی اکران خواهد شد.

* آی سینما

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.