چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

تور نمایشی«روزی روزگاری...» بازیگر «ماجرای نیمروز»

تسنیم: تور نمایشی نمایش «روزی روزگاری...» به نویسندگی حمید نعیمی و کارگردانی مهدی زمین پرداز از دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه کار خود را در استان سیستان و بلوچستان اغاز خواهد کرد.

در این تور نمایشی که با هدف آشنا کردن مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با هنر نمایش صورت گرفته است، چهار استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان میزبان این نمایش هستند.


قرار است با هماهنگی‌های صورت گرفته اجرای این نمایش‌ها از استان سیستان و بلوچستان آغاز شود و در سوم خرداد ماه و همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر پایان یابد. نمایش «روزی روزگاری...» از تولیدات انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس است که با حمایت مرکز هنرهای نمایشی، موسسه توسعه هنرهای معاصر اجرا می‌شود.

مهدی زمین‌پرداز بازیگر و کارگردان این نمایش، هم اینک فیلم سینمایی تحسین شده «ماجرای نیمروز» را بر پرده سینماهای کشور دارد و پیش از این نیز در سریال ماندگار آخرین روز های زمستان در نقش سردار شهید حسن باقری به کارگردانی محمد حسین مهدویان بازی کرده است.

سایرعوامل این نمایش عبارتند از مشاورکارگردان: فرهاد باقری، بازیگران : مهدی زمین پرداز، مجید آهنگران، مصطفی ایزدی، مهدی ذاکر، طراح صحنه : وحیدلاری، طراح لباس : مریم محمدنیا، موسیقی : رضا رحیمی، ماسک : بهمن صنیعی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.