شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

سینماروایت سراغ «فروشنده» رفت

مستند فروشنده

سینماپرس: مستند «فروشنده» که روایتی ناگفته از پشت صحنه تحولات سیاسی و اقتصادی ایران در ۴ سال دولت روحانی است در «سینماروایت» اکران می‌شود.

به گزارش سینماپرس، ماجراهایی ناگفته از پشت پرده مناظرات انتخاباتی سال ۹۲ و تحولات ۴ ساله پس از آن، اسناد جدید از شکل گیری برجام در به ثمر رسیدن این توافق و نقش افراد و اشخاصی که تا به حال اسمی از آنها برده نشده، وعده‌ های مختلفی که درباره تحریم‌ ها و رفع آنها و حل مشکلات اقتصادی به مردم داده شد، همچنین آخرین آرایش انتخاباتی دولت در آستانه مناظره ‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ از جمله موضوعات پرداخته شده در این مستند است.

حاج‌ کرمی تهیه کننده این مستند می گوید: "این مستند با پژوهش های عمیق، مملو از اسناد داخلی و خارجی دست اول است. به همین علت هم مستدل است و نقطه مزیت مستند استفاده از تصاویر آرشیوی و موجود است. حرف‌ هایی که خارجی ‌ها و داخلی ‌ها نسبت به این موضوع زده ‌اند و بیش از ۳۰۰ فیلم از منابع و جاهای مختلف گرفته یا دانلود شده است. "

مستند بلند «فروشنده» کاری از گروه مستند سازی «فانوس فردا» است که در یکصدودهمین برنامه از سری برنامه های «سینماروایت» با حضور عوامل فیلم، کارشناسان و منتقدان نقد و بررسی می شود.

این برنامه فردا(یکشنبه ۱۰ اردیبهشت) ساعت ۱۷در مجتمع فرهنگی اسوه  واقع در خیابان انقلاب  نبش خ بهار جنوبی برگزار می شود. حضور در این برنامه برای عموم علاقمندان رایگان می باشد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.