یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

محمدمهدی حیدریان:

تغییراتی در فعالیت مدرسه ملی سینما اعمال می‌کنیم

محمد مهدی حیدریان

سینماپرس: رییس سازمان سینمایی اعلام کرد که فعالیت های مدرسه ملی سینما نسبت به گذشته تغییراتی خواهد داشت.

محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها درباره برنامه هایش برای مدرسه ملی سینما گفت: مدرسه ملی سینما جزو اولین مکان هایی بود که من به آنجا سر زدم و اتفاقا اولین جایی بود که برنامه آتی آن مشخص شد.

وی افزود: در بازدیدی که داشتیم به دلیل اعلام سیاست هایمان برنامه این مکان و سهم مدرسه ملی سینما مشخص شد. ما به همین منظور یک کمیته تخصصی برای این امر اختصاص دادیم و این کمیته جلسات متعددی برگزار کرد که در این جلسات مدیرعامل خانه سینما، مشاور ارشد من، اعضای اصلی مدرسه و استادان مدرسه و... حضور داشتند. آنها در جلسات مختلف به جمع بندی رسیدند که در همین هفته نتیجه این جلسات را به ما ابلاغ می کنند که برنامه آتی مدرسه چگونه خواهد بود.

رییس سازمان سینمایی عنوان کرد: این مدرسه تغییراتی نسبت به فعالیت های گذشته خود خواهد داشت اما به کار خود با یک سمت و سوی مرتبط با سازمان سینمایی ادامه می دهد، به طور کلی از نظر ما در سازمان سینمایی بخش مستقل غیرمرتبط چیز اضافه ای است.

حیدریان در پایان گفت: بخش های سازمان سینمایی باید به همین سمت برود و برنامه های آنها با هم یک پیوستگی و هم افزایی داشته باشند که مدرسه ملی سینما هم یکی از آنها است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.