یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

اطلسی: خبری از دوبله نیست!

سیامک اطلسی

سیامک اطلسی درباره فعالیت خود بیان کرد که این روزها در سریال «نزدیک های بهشت» به کارگردانی حسن هدایت نقش ایفا می کند.

سیامک اطلسی بازیگر و دوبلور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور خود در سریال های تلویزیونی بیان کرد: من سابقه ای از گذشته دارم که با کارگردانان خوب کار کرده ام و الان دیگر نمی توانم هر فیلمنامه یا همکاری در هر کاری را بپذیرم.

وی ادامه داد: مردم مرا به گونه ای شناخته اند که اگر بخواهم نقش ضعیفی بازی کنم حسی را که به من دارند از بین می رود به همین دلیل است که در هر کاری بازی نمی کنم.

این بازیگر که پیش از این با شهرام شاه حسینی و فریدون جیرانی در سریال هایشان همکاری داشته است، اظهار کرد: طی دو سال گذشته با این کارگردانان در تلویزیون همکاری داشتم و در کار فریدون جیرانی علی رغم اینکه نقش کوتاهی داشتم اما بسیاری گفتند جالب بوده است.

بازیگر «پدرسالار» با اشاره به سریال جدید خود نیز توضیح داد: اکنون در سریالی به کارگردانی حسن هدایت با نام «نزدیکی های بهشت» بازی می کنم که در خرم آباد تصویربرداری می شود.

اطلسی اضافه کرد: این سریال داستانی اجتماعی و درام دارد که در خرم آباد تصویربرداری می شود و من حدود چند روز است که از خرم آباد به تهران آمده ام. حدود چند جلسه دیگر از بازی من باقی مانده است که باید دوباره به خرم آباد بازگردم.

این دوبلور درباره دوبله فیلم و سریال ها نیز بیان کرد: آخرین کاری که دوبله کردم به قبل از عید مربوط می شد و الان اصلا خبری از دوبله نیست. به هر حال بودجه ای وجود ندارد و فیلمی هم وارد نمی شود بیشتر هم فیلم های و سریال های چینی و کره ای و ژاپنی دوبله می کنیم.

وی در پایان گفت: من فقط قبل از سال ۹۶ چند فیلم برای نوروز دوبله کردم و امیدوارم فیلم های بیشتری باشد تا بتوانیم دوبله کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.