یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

محسن حاج‌کرمی:

«فروشنده» را جهت روشنگری افکار عمومی ساختیم

فروشنده

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم مستند «فروشنده» گفت: همزمان با ارائه فیلم در فضای مجازی، اکران عمومی را هم پیگیری می‌کنیم . نزدیک به ۱۰۰ مکان مختلف در هفته‌های اخیر متقاضی نمایش فیلم بودند.

محسن حاج‌کرمی تهیه‌کننده فیلم مستند «فروشنده» درباره اقبال مخاطبان و اکران فیلم در مکان‌های مختلف گفت: مستند با استقبال زیادی ازسوی مخاطبان مواجه شد و در این مدت کوتاه بازخوردهای مختلف گرفتیم. در این بازخوردها مخاطبان تاکید داشتند زودتر در فضای مجازی فیلم توزیع شود.

وی درباره اکران عمومی فیلم در دانشگاه‌ها و مکان‌های عمومی گفت: همزمان با ارائه فیلم در فضای مجازی، اکران عمومی را هم پیگیری می‌کنیم. نزدیک به ۱۰۰ مکان مختلف در این هفته و هفته آینده متقاضی نمایش فیلم بودند. این فیلم به دلیل متناسب بودن با شرایط انتخاباتی و روشنگری که در آن جریان دارد مورد توجه قرار گرفت. متناسب با این تقاضای مخاطب، عرضه خانگی‌ فیلم هم به زودی آغاز می‌شود.

تهیه‌کننده «فروشنده» درادامه گفت: این فیلم را جهت روشنگری افکار عمومی آماده کردیم و تقاضای مردم هم این بود که به دلیل فضایی که در فیلم ارائه می‌شود و می‌تواند سطح آگاهی مخاطب را در انتخاب اصلح ریاست جمهوری بالا ببرد بهتر است هرچه زودتر در فضای مجازی توزیع شود. از سوی دیگر لغو متعدد اکران فیلم در سطح دانشگاه‌های کشور به دلیل فشارهای خارجی از جمله لغو فیلم در دانشگاه شریف، اصفهان و چند دانشگاه دیگر منجر شد زودتر فیلم را در فضای مجازی ارائه دهیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: توصیه ما این است که مردم این فیلم را با دقت ببیند تلاش کردیم بدون هیچ قضاوتی روند فعالیت سیاست خارجی را در چهار سال گذشته مورد توجه قرار دهیم این کار را دقیق و موشکافانه انجام دادیم. در فرصت باقی مانده با دیدن این فیلم فرصت مجدد انتخاب رییس جمهور اصلح وجود دارد امیدواریم این مستند بتواند روشنگری کند تا مخاطب رئیس جمهور را با دقت برای چهار سال آینده انتخاب کند.

بنابراین گزارش، علاقمندان می‌توانند عضو کانال تلگرامی فانوس فردا به آدرس fanoosfarda@ شوند و از اکران های این فیلم مطلع شوند.

* فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.