چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

آخرین وضعیت اکران فیلمی با بازی شهاب حسینی

امتحان نهایی

ایسنا: فیلم سینمایی «امتحان نهایی» با بازی شهاب حسینی و لیلا زارع و فیلم‌نامه‌ی عباس کیارستمی بعد از دو هفته اکران فروشش از مرز 300 میلیون تومان گذشته است.

سعید خانی پخش‌کننده این فیلم با اعلام این خبر توضیح داد:این فیلم بعد از دو هفته اکران در تهران 260 میلیون و در شهرستانها 65 میلیون تومان فروش داشته است.

او با بیان اینکه این فیلم در هفته‌ی اول 10 سالن در تهران داشت و به مرور سینماهایش به 15 سالن رسید،تاکید کرد که فیلم «امتحان نهایی» بدون سرگروه و بصورت آزاد اکران شده است.

این پخش‌کننده اظهار تاسف کرد از اینکه تلویزیون در تبلیغات آن خیلی حمایت نکرده است و ادامه داد: با توجه به هزینه‌های تبلیغات محیطی،ما فقط در فضای مجازی امکان تبلیغ داریم و با توجه به این محدودیت‌ها اما فروش فیلم خوب بوده است و امیدواریم در روزهای آینده بهتر هم بشود. 

فیلم «امتحان نهایی» به کارگردانی عادل یراقی و نویسندگی عباس کیارستمی و عادل یراقی، محصول سال 1394 است که با توجه به سختی اکران این گونه فیلم‌های اجتماعی، در اوایل سال جدید امکان اکران پیدا کرده است.

«امتحان نهایی» به تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته روایت داستان یک معلم ریاضی است که برای تدریس خصوصی به خانه شاگردش می‌رود و همین امر باعث آشنایی او با مادر بچه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.