شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران خبر داد؛

افت ۲۰ درصدی فروش فیلم‌ها همزمان با مناظره دوم انتخاباتی!

سالن سینما

سینماپرس: رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران گفت: پخش مناظره‌های انتخاباتی باعث کاهش ۲۰ درصدی مخاطب در سالن‌های سینما شد.

به گزارش سینماپرس، علی سرتیپی رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران درباره تاثیر مناظره‌های انتخاباتی بر فروش فیلم‌های سینمایی به فارس گفت: مناظره‌های انتخاباتی بی شک تاثیرگذار است و روز گذشته به دلیل پخش  مناظره‌ انتخاباتی و باران شدید با کاهش حدود ۲۰ درصدی مخاطب در سینماها مواجه بودیم.  

وی ادامه داد: در این موقعیت توقع می‌رود رسانه ملی از تولیدات داخلی حمایت کند و در باکس‌های مناسب تبلیغات‌ فیلم‌های سینمایی را قرار دهد تا مخاطب پس از اتمام مناظره‌ها به سالن سینما بیایند و از فیلم‌های ایرانی در سالن‌ها دیدن کنند.  

رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران تاکید کرد: از روز چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) فیلم‌های جدید در سالن‌های سینما به نمایش در می آید و مخاطب هم علاقه بیشتری به فیلم‌ها نشان می‌دهد و امیدواریم در روز جمعه و همزمان با مناظره انتخابات با کاهش فروش فیلم‌ها روبرو نشویم.  

بنابراین گزارش، هفته گذشته و همزمان با اولین مناظره انتخاباتی با کاهش ۱۰ درصدی فروش فیلم‌ها مواجه شدیم. روز جمعه بهترین روز فروش فیلم‌ها برای سالن‌داران  و صاحبان آثار است که با پخش مناظره‌های انتخاباتی کاندیداها با کاهش چشمگیر فروش فیلم ‌ها در این روز هستیم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.