شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

مرتضی شایسته خبر داد؛

در خواست پروانه نمایش برای «من دیوانه نیستم»/ فیلمی اجتماعی با درون مایه کمدی

فیلم سینمایی من دیوانه نیستم

سینماپرس: مرتضی شایسته گفت: به تازگی برای فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» به کارگردانی علیرضا امینی در خواست پروانه نمایش کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم در تابستان آن را به اکران عمومی در بیاوریم.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در ارتباط با فعالیت‌های اخیر  پخش هدایت فیلم که مدیریت آن را برعهده دارد گفت: به تازگی برای فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» در خواست پروانه نمایش کرده‌ایم که البته تهیه‌کنندگی این فیلم نیز بر عهده بنده بوده است. امیدواریم که بتوانیم بعد از صدور پروانه نمایش به زودی این فیلم را به اکران عمومی در بیاوریم. برنامه‌ای برای حضور این اثر در جشنواره فیلم فجر پیش رو نداریم مگر این‌که علیرضا امینی به عنوان کارگردان این اثر سینمایی در خواست داشته باشد که اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر سینمای ایران باشد.

وی در ادامه اظهاراتش در ارتباط با زمان مناسب اکران این اثر سینمایی گفت: به نظرم تابستان و عید فطر زمان خیلی خوبی برای اکران فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» است. این فیلم یک اثر اجتماعی که درون مایه کمدی دارد و قطعا مخاطب از دیدن آن لذت خواهد برد و از سالن راضی خارج می‌شود. این فیلم بسیار دیدنی است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «محاکمه» در ارتباط با آثاری که پخش آن را بر عهده گرفته است گفت: فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار از چهارشنبه در حال اکران است نیز یکی از آثاری است که در حال حاضر پخش آن را عده دار هستیم بعد از آن نوبت به اکران فیلم‌های سینمایی «فراری» به کارگردانی علیرضا داود نژاد،«کمدی انسانی» به کارگردانی محمد هادی کریمی می‌رسد.

عوامل «من دیوانه نیستم» عبارتند از کارگردان: علیرضا امینی،مدیرتولید: مجتبی متولی، نویسندگان: علیرضا امینی و دانیال مقدم، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، آهنگساز: بهنام ابطحی، صدابردار: میثم یاردیلو، طراح صحنه ولباس: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: امید گل زاده، بازیگران: مهران احمدی، مجید صالحی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، سیروس کهوری نژاد، محمدرضا داوودنژاد، دانیال مقدم، امید روحانی، مهدی ماهانی و پژمان جمشیدی، سایر بازیگران: پانته آ مهدی نیا، پوریا میان دهی، سیاوش جعفری، حسام حمیدی، محمدرضا موهبتی، وحید ثابت قدم، شیما مرزی، شهریار حیدری، پژواک ایمانی، علیرضا شریعتی، شهرام فارابی، محمد طایفه و بازیگر خردسال: ماهک خرسندی

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.