دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

مسعود ردایی پاسخ می دهد

چرا «عالیجناب» همزمان با ایام انتخابات ریاست جمهوری توزیع نشد؟

سريال عاليجناب

سینماپرس: مسعود ردایی - تهیه‌کننده «عالیجناب» - درباره توزیع این سریال که قرار بود همزمان با رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری در شبکه نمایش خانگی صورت پذیرد، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سریال عالیجناب، ردایی درباره این سریال گفت: شش قسمت فصل اول سریال آماده و پروانه نمایش خانگی آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده و هم اکنون موسسه پخش سریال برای توزیع آن منتظر صدور اجازه از سوی اداره کل نمایش خانگی سازمان سینمایی است.

تهیه‌کننده سریال «عالیجناب» درباره‌ی تاخبر در توزیع این مجموعه، اظهار کرد: ما به تعهد خود مبنی بر آماده‌سازی کامل سریال «عالیجناب» عمل کرده و از اول اردیبهشت سریال برای توزیع آماده است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی مالاریا همچنین گفت: با رونمایی از اولین تیزر سریال در شبکه‌های مجازی، خوشبختانه افکار عمومی از آن استقبال خوبی کرده‌اند و بی‌صبرانه منتظر عرضه آن در بازار است و رسانه‌ها هم مرتبا پیگیر این محصول شبکه نمایش خانگی در ژانری بسیار متفاوت از آنچه تاکنون عرضه شده، هستند.

ردایی در پایان اظهار کرد: «عالیجناب» یک سریال ۱۳ قسمتی است که شش قسمت از این سریال در فاز اول پخش می‌شود و هفت قسمت بعدی در صورتی که فصل اول مورد توجه و استقبال علاقمندان و مخاطبان قرار گیرد، تولید می‌شود.

این تهیه‌کننده همچنین درباره بازخورد مخاطبان این سریال اظهار کرد: به نظرم این سریال مورد توجه قرار بگیرد، چرا که موضوع جذابی دارد و تاکنون در این زمینه اثری تولید نشده است. «عالیجناب» درباره یک مناظره انتخاباتی است و اتفاقاتی که برای افرادی که در این مناظره حضور دارند پیش می‌آید و داستان را پیش می‌برد. در واقع «عالیجناب» یک مینی سریال جذاب، اکشن و اجتماعی است.

در این سریال بازیگران به ترتیب حروف الفبا که ایفای نقش کرده‌اند، عبارتند از:

سعید آقاخانی، امیر آقایی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، نازنین کریمی، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی، پریوش نظریه و حسین یاری.

سایر عوامل: سام قریبیان (نویسنده و کارگردان)، مرتضی هدایی (مدیر فیلمبرداری)، بهرام دهقانی (تدوین)، ایمان امیدواری (طراح گریم)، ایرج شهزادی (مدیر صدابرداری)،شورا کریمی (موسیقی)، سیامک کاری نژاد (طراح صحنه)، مهناز غنی (طراح لباس)، میثم کائد (مدیرتولید)، عادل معصومیان (مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان)، حبیب مجیدی (عکاس)، جمشید خندان (منشی صحنه) و مسعود ردائی (تهیه کننده).

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.