سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

چالش‌های زندگی با مجری معروف در یک سریال +تصاویر

فارس: بازیگر سریال «دیوار شیشه‌ای» گفت: یکی از بزرگترین چالش‌ها برایم زندگی با فرهاد رئوف بود که زندگی گذشته‌اش را از همسرش پنهان کرده بود و الان می‌بینم که این بخش از سریال هم مخاطب را با خود همراه کرده است.

«حدیثه تهرانی» بازیگر نقش «سارا» در سریال «دیوار شیشه‌ای» گفت: زمانیکه من به این گروه اضافه شدم حدود 18 قسمت از آن به طور کامل تصویربرداری و تدوین شده بود. قصه سارا و فرهاد و بخش‌های استودیویی باقی مانده بود. همان اول که فیلم‌نامه مخصوص به سکانس‌های سارا و فرهاد را خواندم، به این دلیل که قرار بود قصه طولانی تر باشد، با چند چالش مواجه شدم، اما بعد از اینکه متوجه شدیم قرار بر این شده تا سریال 20 قسمت باشد، فیلم‌نامه تغییر کرد و چالش‌هایم نیز با فیلم‌نامه کمتر شد و همان یک چالش هم آنقدر برایم جذابیت داشت که مرا تا پایان سریال همراه کند.

 دیوار شیشه‌ای

وی در همین زمینه ادامه داد: یکی از بزرگترین چالش‌ها برایم زندگی با فرهاد رئوف بود که زندگی گذشته‌اش را از همسرش پنهان کرده بود و الان می‌بینم که این بخش از سریال هم مخاطب را با خود همراه کرده است. از طرفی فرهاد مجری برنامه پربیننده‌ای بود و مدام از صداقت و اعتراف به اشتباهات با مردم حرف می‌زد، اما در عمل زندگی شخصی خود همه اینها را کم داشت. کمی که داستان به جلو می‌رود سارا و فرهاد به جایی می‌رسند که برخوردهایشان را دوست داشتم.

این بازیگر در ادامه افزود: بخش سارا و فرهاد به تنهایی جذابیت خاص خود را داشت که هر بازیگری برای ایفای نقش آن را دوست داشته باشد. به غیر از این، داستان زندگی افرادی که به برنامه «دیوار شیشه‌ای» می‌آمدند نیز جالب و شبیه به برنامه «ماه عسل» بود.

وی با اشاره به قصه زندگی مهمان‌های این برنامه بیان داشت: درباره این قصه‌ها واقعا کنجکاو بودم و هر روز در استودیو با این افراد روبرو می‌شدم و دوست داشتم تا بدانم ماجرا از چه قرار است.
 دیوار شیشه‌ای

بازیگر سریال «خوش نشین‌ها» در ادامه درباره درگیر شدن خود با نقش سارا گفت: در قسمت‌های آینده می‌بینیم که شرایطی بوجود می‌آید که من به جای فرهاد برنامه را اجرا می‌کنم. به هر حال سارا سن و سال زیادی نداشت و بسیار پر قدرت در سازمان صدا و سیما تهیه کننده برنامه‌ پرمخاطبی را در دست داشت و همین برای من بسیار جذاب بود. از طرفی پوششی که این خانم داشت کمک بسیاری در همراهی‌ام با نقش کرد.

وی با اشاره به همکاری با سه کارگردان در این سریال نیز افزود: برای بازی کردن در هر سکانسی با کارگردان‌ها همفکری می‌کردیم و در شرایط بحرانی رفتارهای سارا زیر ذره بین آنها بود و نویسنده و کارگردان اصرار داشتند تا تحت هر شرایطی قدرت این زن دستخوش تغییرات نشود. اغلب سکانس‌هایم به کارگردانی احمد معظمی بود که قبلا هم با او همکاری کرده بودم. در کل تلفیقی نظر سه کارگردان مرا کمی گیج می‌کرد، اما در هر حال تجربه جالبی بود که تا به حال برایم اتفاق نیفتاده بود.

 

تهرانی درباره ژانر مورد علاقه خود نیز گفت: هر بازیگری باید بتواند در هر ژانری بازی کند، اما ترجیح می‌دهم در آثار درام بازی کنم  کمتر در حوزه طنز حضور داشته باشم. در این میان تجربه حضور در سریال «خوش نشین‌ها» یکی از تجربه‌های خوبم است که بیشتر به خار حضور گروه حرفه‌ای و کاربلدی بود که در پشت دوربین حضور داشتند.

وی درباره فعالیت‌های این روزهایش نیز بیان داشت: در این مدت در سریال «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی عبدالحسن برزیده در نقش همسر یکی از خلبان‌ها بازی کردم که قرار است در هفته دفاع مقدس پخش شود.

بازیگر سریال «دیوار شیشه‌ای» وضعیت پیشنهادهایش را مسائد ندانست و گفت: همیشه پیشنهادهایی داشتم، اما اغلبشان کیفیت خوبی نداشتند و این روزها مشغول بررسی دو پیشنهاد هستم. متاسفانه فیلم‌نامه‌های خوبی نداریم و شرایط ایده‌ آلی نیست و در چنین اوضاعی ما باید تلاش کنیم لااقل کارهایی که پیشنهاد می‌شود را به خوبی اجرا کنیم. مدتی کم کار کردم و منتظر کار با کیفیت بودم و بعد از آن با کارگردان کار اولی همکاری را شروع کردم که پشیمان هم شدم و از همکاری با کارگردان‌های کار اولی  واهمه دارم.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه ای» به نویسندگی محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی، سارا خسرو آبادی، ندا نوبخت و مسعود کرمی و کارگردانی مشترک راما قویدل، احمد معظمی و نوید میهن دوست و به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.