چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

به کارگردانی امیرحسین گوران

مستند «آپاراتچی، سینما، نگاتیوهای سوخته» در راه سینماحقیقت

آپاراتچی

سینماپرس: فیلمبرداری مستند «آپاراتچی، سینما، نگاتیوهای سوخته» به کارگردانی امیرحسین گوران ادامه دارد و قرار است این اثر برای حضور در یازدهمین جشنواره سینماحقیقت آماده شود.

به گزارش سینماپرس، مستند «آپاراتچی، سینما، نگاتیوهای سوخته» حکایتی از دوران زندگی چند آپاراتچی قدیمی سینما است که به بیان دغدغه‌ها و خاطرات تلخ و شیرین خود می‌پردازند.

علاوه بر خاطرات آپاراتچی‌های سینما، در این مستند با مسعود کیمیایی، فریدون جیرانی، فرامرز قریبیان، علیرضا رئیسیان، ناصر تقوایی و ناصر ملک‌مطیعی گفت‌وگوهایی پیرامون تاریخ سینمای نگاتیو انجام خواهد شد.

نورالله اکبری «معروف به نوری»، اکبر رستم‌زاده «معروف به اکبر آسیا» و منصور ابراهیمی «معروف به منصور کاپری» از جمله شیفته‌های سینما و آپاراتچی‌هایی هستند که در این مستند به روایت خاطرات خود می‌پردازند.

فیلمبرداری این مستند دی ماه سال گذشته آغاز شده و تولید آن مرداد ۹۶ به پایان خواهد رسید تا گوران با این مستند مهیای حضور در یازدهمین جشنواره سینماحقیقت شود.

عوامل تولید این مستند عبارتند از: پژوهشگر، کارگردان و تهیه‌کننده: امیرحسین گوران، فیلمبرداران: امیرحسین گوران و سیاوش مزروعی، صدابردار: مجید کریمیان

گفتنی است که امیرحسین گوران همزمان ساخت مستند «روایتی از زندگی سعدی افشار» را نیز در دست تولید دارد. این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.