شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

کارگردان «دنیای شیرین دریا» این بار با فیلم دفاع مقدسی

بهروز بقایی

میزان: بازیگر "توی گوش سالمم زمزمه کن" گفت: داستان افسانه کاملاً در ژانر دفاع مقدس و اکشن بوده و به روز اول جنگ در آبادان می‌پردازد. من می‌خواهم در این فیلم چیزهایی را نشان دهم که تا به حال دیده نشده و نشان داده نشده است.

بهروز بقایی کارگردان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین مراحل ساخت اولین فیلم سینمایی خود گفت: هنوز هم بعد از گذشت دو ماه منتظر دریافت پروانه کارگردانی خود هستم و به محض دریافت آن فیلمبرداری اثر کلید خواهد خورد.

 
وی ادامه داد: فیلمنامه "داستان افسانه" که اولین تجربه من در عرصه کارگردانی محسوب می‌شود در حال بازنویسی بوده و در صورتی که پروانه کارگردانی صادر شود از خرداد ماه مرحله تولید این اثر آغاز خواهد شد.
 
بازیگر "توی گوش سالمم زمزمه کن" در مورد مضمون این فیلم افزود: داستان افسانه کاملاً در ژانر دفاع مقدس و اکشن بوده و به روز اول هشت سال دفاع مقدس در آبادان می‌پردازد. من می‌خواهم در این فیلم چیزهایی را نشان دهم که تا به حال دیده نشده و نشان داده نشده است. اتفاقاتی از روز اول دفاع مقدس و رشادت‌هایی که بدون شک نمی‌توان به سادگی از آنها گذشت و همین دغدغه دفاع مقدس و شهدا باعث شده تا من با قدرت تمام این فیلم را آماده کرده و به امید خدا در سی‌ششمین جشنواره فیلم فجر با آن حاضر باشم.
 
 
وی در همین راستا تصریح کرد: من به دنبال ارائه نوع تازه‌ای از روایتگری در خصوص دفاع مقدس و سالهای ابتدایی جنگ هستم. در مورد بازیگران مذاکراتی شده اما تا زمانی که پروانه کارگردانی صادر نشده نمی‌توان قطعی به این قضیه نگاه کرد.
 
بقایی درباره سایر فعالیت‌های خود در حوزه بازیگری خاطرنشان کرد: فعلاً بازی نمی‌کنم و در گالری هنری واقع در تهران به داستان‌خوانی و این گونه کارها مشغولم. در این مدت پیشنهاد خاصی به من نشده و اگر هم پیشنهادی بوده به علت کیفیت پایین و یا جدی نبودن نپذیرفتم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.