شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

مهران‌فر و علیرضا خمسه جلوی دوربین «پایتخت ۵» +تصاویر

میزان: تصویربرداری سریال تلویزیونی "پایتخت ۵ " در شیرگاه ادامه دارد و هم اکنون احمد مهران فر و علیرضا خمسه جلوی دوربین هستند.

فصل پنجم سریال تلویزیونی "پایتخت" حدود یک هفته قبل در استان مازندران جلوی دوربین رفت.


این سریال هم اکنون در شهر شیرگاه و با حضور بازیگران و عوامل تصویربرداری می‌شود.

در سریال "پایتخت ۵ " بازیگرانی همچون علیرضا خمسه، احمد مهران فر، محسن تنابنده، ریما رامین فر و هومن حاجی عبدالهی به ایفای نقش می‌پردازند.

سیروس مقدم کارگردان و الهام غفوری تهیه کننده این اثر تلویزیونی است.

الهام غفوری تهیه کننده سریال تلویزیونی "پایتخت" گفت: در این چند ماه بیکار نبودیم و در مراحل پیش تولید و گرفتن مجوز به سر می‌بردیم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه یکسری از مجوزها برای خارج از کشور باید دریافت می‌شد و یکسری از متن‌ها نیز باید ترجمه می‌شد، در این مدت مشغول برنامه ریزی برای این موارد بودیم.

غفوری تصریح کرد: سریال تلویزیونی "پایتخت ۵ " در تهران، شمال و جنوب ایران و همچنین در قبرس تصویربرداری می‌شود.

وی اظهار کرد: تاکنون بازیگر جدیدی به سری جدید سریال "پایتخت" اضافه نشده، اما بهرام افشاری که در سریال "پایتخت ۲ " به ایفای نقش می‌پرداخت، در سری پنجم این اثر نمایشی حضور پر رنگ تری دارد.
تهیه کننده سریال تلویزیونی "علی البدل" توضیح داد: با توجه به اینکه سریال "علی البدل" یک اثر جدید است و با سریال "پایتخت" تفاوت دارد، طبیعی است که برای ذائقه تماشاگر جدید باشد و او تفاوت را احساس کند.

هومن حاجی عبدالهی بازیگر سریال تلویزیونی "پایتخت" گفت: با آغاز تصویربرداری سریال "پایتخت"، امکان حضور در برنامه "خندوانه" را در بخش مربوط به عروسک‌های برنامه نخواهم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در سریال "پایتخت ۵ " نقش مقابل مرا بهرام افشاری ایفا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.