شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

«مهران مدیری» دانشگاه هنر تاسیس می کند

مهران مدیری در برنامه دورهمی

سینماپرس: «مهران مدیری»، بازیگر و کارگردان پُرطرفدار آثار تلویزیونی جدا از ساخت فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» در سال جاری به دنبال دریافت مجوز راه اندازی دانشگاه هنر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و این دانشگاه از ابتدای سال آینده آغاز به کار می کند.

 «مهران مدیری»، بازیگر و کارگردان پُرطرفدار آثار تلویزیونی جدا از ساخت فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» در سال جاری به دنبال دریافت مجوز راه اندازی دانشگاه هنر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و این دانشگاه از ابتدای سال آینده آغاز به کار می کند. به گزارش «آینه نیوز»، این کمدین آثار تلویزیونی که با برنامه «دورهمی» توانست موفقیت تازه ای را نزد مخاطبان به دست آورد در تازه ترین قسمت این برنامه و در میان گفته هایش با «رویا تیموریان» از برنامه اش برای تاسیس دانشگاه هنر یاد کرد. «مدیری» به دنبال اشتیاق و علاقمندی «رویا تیموریان» جهت تدریس، عنوان کرد که درصدد راه اندازی مکانی برای تربیت هنرجویان رشته های مختلف هنری است و این تصمیم را در اواخر سال جاری و یا ابتدای سال 97 از طریق پیگیری و دریافت مجوز تاسیس از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عملی خواهد کرد.

به نطر می رسد گفته های سال گذشته مهران مدیری مبنی بر این که از تولید و اجرای آثار تلویزیونی خسته شده است، مسیر تازه ای برای فعالیت های این بازیگر و کارگردان سینمایی را به دنبال داشته باشد و او در ششمین دهه از زندگی اش به دنبال تجربه هایی متفاوت رفته که ساخت آثار سینمایی و تاسیس و مدیریت دانشگاه هنر از جمله آن ها محسوب می شود.

* آینه نیوز

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.