یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

بازیگر زن آمریکایی درگریم سخنگوی کاخ سفید! +تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان: یک کمدین زن آمریکایی با تغییر چهره خود به شکل "شان اسپایسر"، وی را در خیابان‌های نیویورک مورد تمسخر قرار داد.

 به گزارش رویترز؛ "ملیسا مک‌کارتی"، بازیگر و کمدین زن آمریکایی، روز گذشته با گریم کردن خود به شکل "شان اسپایسر"، سخنگوی کاخ سفید، به گردش و سخنرانی در خیابان‌های نیویورک پرداخت.


مک‌کارتی مجری شوی تلویزیونی "ستِردِی نایت لایو" از شبکه ان‌بی‌سی است و تمسخر شان اسپایسر از سوی او نشان می‌دهد قصد انتقاد از اسپایسر را در برنامه امشب دارد.

احتمالا مک‌کارتی در برنامه امشب نیز گریمی همانند اسپایسر خواهد داشت و درحالیکه آدامس می‌جود، خبرنگاران را به دلیل پرسش‌هایشان سرزنش و یا تهدید می‌کند.


این برنامه طنز تلویزیونی از سال 1975 در آمریکا در حال پخش است و بینندگان بسیاری دارد.

اسپایسر معمولا از پاسخ دادن به سوالات چالش‌برانگیز خبرنگاران طفره می‌رود و به سرعت از کنار این قبیل پرسش‌ها می‌گذرد. حرکت سریع مک‌کارتی از میان ترافیک شهر نیویورک در حالیکه خود را شبیه به اسپایسر گریم کرده بود می‌تواند کنایه‌ای به همین موضوع باشد.

"دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، در سال‌های 2004 و 2015 دو بار حضور در برنامه "ستِردی نایت لایو" را تجربه کرده است؛ اما از زمانیکه "الک بالدوین"، کمدین آمریکایی، در این برنامه به تمسخر و انتقاد از او پرداخت، رئیس جمهور آمریکا به شدت از آن روی‌گردان شد.

ترامپ در یک توییت مدعی شده بود: برنامه "ستردی نایت لایو" غیرقابل تماشا، جانبدارانه، بی‌مزه و دلسردکننده است.

مک‌کارتی پیش از این نیز شان اسپایسر را مورد تمسخر قرار داده بود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.