یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

شورجه: برای فیلمبرداری به مصر و مراکش می‌رویم

جمال شورجه در مراسم بزرگداشت مرحوم فرج الله سلحشور

میزان: شورجه گفت:پروژه موسی(ع) از زمان آغاز پیش تولید به انتخاب عوامل و بازیگران پرداخته و پیش تولید این اثر یکسال به طول خواهد انجامید. به احتمال فراوان فیلمبرداری پروژه‌ای در ابعاد "موسی (ع) " حداقل سه سال زمان ببرد.

جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما درخصوص شروع و چگونگی تولید سریال موسی (ع) گفت: امیدواریم گره پروژه موسی (ع) باز شود و در صورت همکاری مسئولین پیش تولید این پروژه بعد از ایام آغاز خواهد شد.

 
وی در ادامه افزود: این پروژه از زمان آغاز پیش تولید به انتخاب عوامل و بازیگران پرداخته و پیش تولید این اثر یکسال به طول خواهد انجامید. به احتمال فراوان فیلمبرداری پروژه‌ای در ابعاد "موسی (ع) " حداقل سه سال زمان ببرد.
 
کارگردان فیلم "سی و سه روز" درباره زمان پخش این سریال تصریح کرد: در صورت بهبود شرایط و مهیا شدن امکانات، می‌شود بخشی از تولید را به سرعت و به صورت فشرده آغاز کرد. این سریال بعد از انجام مراحل تولید و فیلمبرداری، یکسال پس از تولید دارد؛ به همین جهت "موسی (ع) حدوداً با توجه و جمع بندی به این زمان‌ها روی آنتن خواهد رفت.
 
وی نحوه ساخت این سریال را اینگونه تشریح کرد: حساسیت این پروژه به این جهت است که خداوند در قرآن کریم سوره‌های فراوانی را در باب داستان حضرت موسی آورده‌اند و ما سعی کردیم لایه‌هایی درست از این داستان را بازگو کنیم. ما در ساختار سعی داریم اثری در سطح جهانی ارائه کنیم.
 
کارگردان یاس‌های پنهان درباره لوکیشن‌های این سریال افزود: بخش عمده‌ای از این سریال در ایران ساخته می‌شود، اما برای برخی از بخش‌های آن به کشورهای مصر و یا مراکش سفر خواهیم کرد تا بتوانیم اهرام و رودنیل را به خوبی به تصویر بکشیم.
 
شورجه پروژه موسی را اشتغال‌زا دانست و خاطرنشان کرد: در صورت شروع مراحل تولیدی سریال موسی (ع) نیروهای زیادی درگیر پروژه شده و کارآفرینی خوبی برای جامعه هنری و فنی سینما می‌شود. نیروهایی که حدوداً چهار الی پنج سال شغل مداومی را در این عرصه به دست خواهند آورد که این خود قدم بسیار بزرگی است.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.