یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

شقایق دهقان به در آستانه انتخابات سراغ «نامزدبازی» می رود

نامزد بازی

سینماپرس: شقایق دهقان مجری برنامه «نامزدبازی» است که با موضوع انتخابات ریاست جمهوری پخش می شود. «نامزدبازی» که فضایی طنز دارد و با رویکردی کاملا اجتماعی به موضوع مهم این روزها یعنی انتخابات ریاست جمهوری می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، شقایق دهقان مجری برنامه «نامزدبازی» است که با موضوع انتخابات ریاست جمهوری پخش می شود. این بازیگر با یک برنامه اینترنتی یکبار دیگر مجری‌گری را تجربه می‌کند و در برنامه «نامزدبازی» که فضایی طنز دارد و با رویکردی کاملا اجتماعی دارد، به موضوع مهم این روزها یعنی انتخابات ریاست جمهوری می‌پردازد.

گزارش‌های مردمی با فضایی سرگرم کننده، دوبله فیلم‌ها به صورت طنز و مسابقه پیامکی از بخش‌های متنوع و طنز این برنامه است. به جز شقایق دهقان که مجری این برنامه است، ایمان احمدی به عنوان کارگردان، احسان ابراهیمی نویسنده و فرهاد پورخوشبخت نیز به عنوان تدوینگر در آن حضور دارند.
« نامزد بازی» یک برنامه اینترنتی ۲۰ قسمتی است که انتخابات را از دریچه طنز و جذاب تحتالشعاع قرار می دهد. این برنامه هر شب از طریق سامانه Fam.ir و پیج اینستاگرام Namzad.bazi@ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
دهقان سال گذشته نیز برنامه «ریو فانتزی» را به اجرا درآورد، برنامه‌ای سرگرم کننده که در رابطه با مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو بود و از سامانه Fam.ir منتشر می‌شد. «نامزدبازی» به نوعی در ادامه همان برنامه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.