دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

مقصودی:

صلاح دیدند «ثریا» در دوره انتخابات پخش نشود!

برنامه ثریا

میزان: تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی "ثریا" با ابراز امیدواری از خوب برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برنامه "ثریا" در دوره انتخابات پخش نمی‌شود.

محسن مقصودی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی "ثریا" گفت: با توجه به برنامه‌های انتخاباتی سازمان صدا وسیما برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌های شبکه‌های مختلف در این زمان پخش نمی‌شود و در همین راستا برنامه "ثریا" نیز روی آنتن نمی‌رود


مقصودی تصریح کرد: مشخص نیست که سری بعدی برنامه "ثریا" چه زمانی پخش شود و ما خودمان هم اطلاعی در رابطه با این موضوع نداریم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: ما از چند هفته قبل برنامه آماده داشتیم که در کنداکتور هم قرار گرفته بود، اما صلاح به پخش این برنامه در دوره پیش از انتخابات ندانستند.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی "ثریا" یادآور شد: پیش از این رویداد نیز محدودیت‌هایی در حوزه موضوعات برای برنامه‌سازی ثریا" اعمال شده بود، اما در دوره انتخابات اینگونه تصمیم گرفته شد که این برنامه پخش نشود.

وی افزود: امیدواریم پس از انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری برنامه "ثریا" دوباره روی آنتن برود.

مقصودی توضیح داد: درخواست ما این است که محدودیت موضوعی برای برنامه "ثریا" برطرف شود، اما هنوز نتیجه این موضوع مشخص نیست چرا که هم اکنون مسئولان درگیر انتخابات هستند و امیدواریم که انتخابات به خوبی برگزار شود.

وی تصریح کرد: قرارداد " ثریا" در ۵ سال به طور مدام تمدید شده است و البته از قرارداد قبلی هنوز چند برنامه باقی مانده است و به طور معمول این قرارداد تمدید می‌شود.

این تهیه کننده تلویزیون خاطرنشان کرد: امیدواریم پس ازانتخابات فضا به سمتی برود که از توان بچه‌های "ثریا" نهایت استفاده صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.