دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

دست قدرتمند وزیر آمریکایی در دنیای هالیوود +عکس

تسنیم: بعد از این که «استیو منوچین» به عنوان وزیر خزانه داری آمریکا انتخاب شد، او باید از تمامی مشاغلش در صنعت سرگرمی کناره‌گیری می‌کرد اما او هنوز هم قدرت دارد.

وقتی استیو منوچین به عنوان وزیر خزانه داری آمریکا و پنجمین نایب رئیس این کشور انتخاب شد، باید از مشاغلش در هالیوود کناره گیری می‌کرد. در این بین او اما در میانه تهیه فیلمی با نام «زمین» بود. یک اثر با بودجه پایین که حالا دیگر نمی تواند منوچین را در راس کار داشته باشد اما کار تعطیل نشده است. طبق ادعای خبرگزاری ها، به جای اقای وزیر خزانه داری، نامزدش «لوییز لینتون» با کمپانی‌اش  «استورم چیسر» وظیفه تهیه را بر عهده گرفته است. 

 وزیر قدرتمند آمریکایی در دنیای هالیوو

استورم چیسر یکی از کمپانی هایی است که منوچین ادعا کرده از آن جدا شده است. لوییز لینتون در وبسایتش ادعا می کند که این شرکت را بلافاصله پس از فارغ التحصیل شدن از یک مدرسه حقوق محلی تاسیس کرده است. اما او هیچ وقت مجوز کار حقوقی در ایالت را نداشته است. جالب این که خود کمپانی که در لس آنجلس واقع شده هم در دفتر اسناد ایالت کالیفرنیا به ثبت نرسیده است؛ چیزی که طبق قانون لازم است. یکی دیگر از کمپانی هایی که منوچین از آن جدا شده، «دان اینترتینمنت» است. اما حدس می زنید اخیرا چه کسی مدیر عامل این شرکت شده؟ نامزدش لوییز لینتون.

کاتلین کلارک، استاد حقوق دانشگاه واشنگتن می گوید: «تا به حال هیچ مقامی در حد کابینه را نمی شناخته که منافع خودش را به نامزدش بفروشد.»

شاید در ظاهر منوچین از قدرت در صنعت سینما و سرگرمی آمریکا کنار رفته باشد اما بدون شک هنوز می تواند در خانه اش و سر میز صبحانه با نامزدش برای مهم ترین مسائل برخی از شرکت ها و فیلم های هالیوودی تصمیم گیری کند. بعد از دوره وزارت هم تنها کاری که لازم است انجام دهد این است که با نامزدش ازدواج کند تا طبق قانون اموالشان مشترک شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.