دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

بازیگر سینما: چرا بازیگری با سابقه من بیکار است؟

میزان: بازیگر سریال ستایش گفت: متاسفانه امروزه سینما و تئاتر به شکل بسیار بدی درگیر رفیق بازی، تشکیلات و باندبازی است و اگر شما در باند آنها نباشی نمی‌گذارند که به کارت ادامه دهی.

محمود عزیزی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های اخیر در عرصه بازیگری گفت: متاسفانه 7 سال است که فعالیت جدی در عرصه بازیگری نداشته‌ام و معدود کارهایی را هم که در آن مشغول بودم بیشتر دوستانه بوده است. واقعیت امر دلیل این اتفاق را نمی‌دانم و به نظرم باید آن را از مسئولین فرهنگی پرسید که چرا بازیگری با سابقه من در حال حاضر بیکار است.

 
وی در همین راستا ادامه داد: موضوع شخص من نیست، بسیاری هستند که از نسل من بوده و با وجود توانایی بالا در زمینه بازیگری این دوران را به سختی می‌گذرانند. مسئولین یادشان رفته است که بازیگرانی در سن من و یا بیشتر سرمایه‌های هنر این کشور هستند و نباید به حال خود رهایشان کنند. مسئولین فرهنگی باید از خود بپرسند وقتی یک بازیگر چندین سال بیکار باشد چطور می‌تواند امرار معاش کند.
 
بازیگر سریال ستایش درباره غیبت خود در عرصه تئاتر تصریح کرد: خیلی چیزها تغییر کرده است. متر و معیارهای زمان من با این زمانه فرق داد. الان می‌توانم به زور با گرفتن سالن نمایشی را روی صحنه ببرم اما قطعاً آن نمایش کار دلخواه من نخواهد بود. من نمیتوانم با هر ترفندی نمایش روی صحنه ببرم و برایم چیزهای مهم‌تری جز مسائلی مثل فروش در تئاتر اهمیت دارد.
 
عزیزی با اشاره به فضای ناسالم سینما و تئاتر در سالهای اخیر خاطرنشان کرد: متاسفانه امروزه سینما و تئاتر به شکل بسیار بدی درگیر رفیق بازی، تشکیلات و باندبازی است و اگر شما در باند آنها نباشی نمی‌گذارند که به کارت ادامه دهی. در این سالها علاوه بر عدم حمایت مسئولین هنری و فرهنگی، پیشنهاد خوبی هم به من داده نشده است. به عنوان مثال فلان نقش را می‌بینم که بازیگرش نباید آن باشد ولی هست و این نشان دهنده همین باندبازی‌ها و لابی‌های موجود در بازیگری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.