دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲

با بازی مرادیان، چمن‌ماه، بیات، افرندنیا و ...

"فرجام" کلید خورد

یوسف مرادیان*

فیلم تلویزیونی "فرجام" به کارگردانی امیرحسین ندایی و تهیه کنندگی فرشاد شکیبی کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران و به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری فیلم تلویزیونی "فرجام" امروز و در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شده و در اولین روز از تصویربرداری تعدادی از بازیگران مقابل دوربین رفتند.

یوسف مرادیان، چکامه چمن‌ماه، محبوبه بیات، کاظم افرندنیا، آزاده ریاضی، حسین مهری، شیوا ابراهیمی، شاهین صمدپور و... از بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

"فرجام" با مضمونی اجتماعی داستان زندگی نیما امینی جوان دانشجویی را روایت می کند که به جرم قتل دختری به اعدام محکوم شده است. سرگرد مجابی مسئول پرونده در روند تحقیقات تکمیلی به زندگی خصوصی دختر جوان وارد میشود و گذشته اش را مرور می کند تا اینکه ...

"ملکه پروانه ها" کار قبلی ندایی به حساب می آید و فرشاد شکیبی نیز که پیش از این تهیه مجموعه موفق "شوک" را برعهده داشته خود تهیه کنندگی این تله فیلم را به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما برعهده گرفته است.

سایر عوامل اصلی پروژه نیز عبارتند از: بازنویسی: امیرحسن ندایی، مدیر برنامه ریزی: داریوش جهانگیری، دستیار 1کارگردان: حبیب نریمانی، دستیار کارگردان: بابک گودرزی، منشی صحنه: مژگان تمجیدی، مدیر تولید: علیرضا رفیعی، مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادنقوی، طراح صحنه و لباس: جاوید صحنه، طراح گریم: لوریمر کوک تپه، عکاس: شراره عسگری فر، صدابردار: علی عدالت، مدیر تدارکات: حمیدرضا حاجی بابایی.

انتهای پیام/ا.د/ش/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.