چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

لب‌خوانی بازیگر «آشوب» روی صدای وحید تاج

فیلم سینمایی آشوب

مهر: کوروش تهامی بازیگر فیلم سینمایی «آشوب» روی صدای وحید تاج لب‌خوانی کرد.

وحید تاج که پیش‌ از این تجربه تیتراژ خوانی داشته، در تجربه‌ تازه خود به‌جای نقش اصلی فیلم سینمایی «آشوب» ساخته کاظم راست گفتار قطعاتی را خوانده است.


 وحید تاج درباره تجربه تازه‌اش در سینمای ایران گفت: طی صحبتی که درباره فیلمنامه با کارگردان داشتم و از آنجایی‌که با فیلم های قبلی‌ او آشنا بودم، پیشنهاد همکاری را پذیرفتم. از طرفی برایم بسیار مهم و جالب بود که جنبه موسیقایی فیلم زیاد است و داستان، خواننده جوانی را روایت می‌کند که زندگی‌اش با اتفاقاتی همراه می‌شود به همین دلیل همکاری با این گروه را پذیرفتم و قطعاتی را خواندنم و کوروش تهامی روی آوازهای من لب‌خوانی و ایفای نقش کرد.

داستان فیلم سینمایی «آشوب» در دهه ۱۳۲۰ می‌گذرد و روایتگر زندگی جوانی با نام مستعار آشوب است که در کافه‌های لاله‌زار خوانندگی می‌کند و آشوب‌های تاریخی و واقعی آن دهه اتفاقاتی را در زندگی آشوب به وجود می‌آورد.

کوروش تهامی، آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، امیرحسین صدیق، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیر فضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، نیما فلاح، فرهاد آییش، فخرالدین صدیق شریف، داریوش کاردان، همایون ارشادی، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه خواه، آشا محرابی، لیلا اوتادی، میر طاهر مظلومی، غلامحسین لطفی، مژگان غلامی، بهرام سروری نژاد، خسرو امیر صادقی، شروین امیر صادقی، داریوش فرهنگ و شهره لرستانی در فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاظم راست‌گفتار به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.