چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

گلایه همسر بازیگر معروف از شایعات در فضای مجازی

سینماپرس: همسر عنایت بخشی گفت: من واقعاً متاسفم که برخی در شبکه‌های مجازی با پخش شایعه فوت برخی بازیگران همه را ماتم‌زده می‌کنند. بالاخره هر انسانی مریض شده و به بیمارستان می‌رود اما این دلیلی نیست که هر چه دوست دارند بنویسند.

سیمین بازرجان فیلمنامه‌نویس و همسر عنایت بخشی درخصوص آخرین وضعیت جسمانی بخشی به میزان گفت: در حال حاضر عنایت بخشی به تازگی از بیمارستان مرخص شده و وضعیت نسبتاً خوبی دارد. پزشکان وی را معاینه کرده و خوشبختانه نیازی به عمل قلب وجود ندارد.

 
وی ادامه داد: عنایت بخشی مدتی است که دچار بیماری قلبی و عروقی شده و این بیماری بیشتر رگ‌های پای او را درگیر کرده است. اما خدا را شکر این روزها بسیار بهتر بوده و قصد دارد از ماه آینده به فعالیت خود در عرصه بازیگری ادامه دهد. 
 عنایت بخشی

 
بازرجان با ابراز گلایه از شایعات موجود حول بازیگران پیشکسوت اذعان کرد: من واقعاً متاسفم که برخی در شبکه‌های مجازی با پخش شایعه فوت برخی بازیگران همه را ماتم‌زده می‌کنند. بالاخره هر انسانی مریض شده و به بیمارستان می‌رود اما این دلیلی نیست که هر چه دوست دارند بنویسند.
 
همسر عنایت بخشی درباره پیشنهادات بازیگری برای این بازیگر تصریح کرد: بعد از نوروز سال 96 سیلی از پیشنهادات از سوی کارگردانان برای عنایت بخشی روانه شده اما متاسفانه تا به امروز به دلیل بیماری نتوانست آنها بپذیرد که به امید خدا برای ماه آینده برنامه‌ای برای حضور دوباره دارد.
 
این فیلمنامه‌نویس سینما درباره وضعیت بخشی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: پزشکان دستور دادند تا به هیچ وجه عنایت روزه نگیرد. این مسئله کمی برای وی سخت است زیرا بخشی انسان بسیار معتقد و متدینی است و سالها هیچ وقت روزه‌اش قضا نشده است.
 
بازرجان با اشاره به روحیه مذهبی بخشی خاطرنشان کرد: من همیشه به حضور مردی معتقد و مسئول نسبت به دین در کنار خودم افتخار کرده‌ام. عنایت در تمامی عمر مرید "حضرت علی(ع)" بوده و هرگاه برمی‌خیزد و یا قصد کاری دارد، ذکر مولاعلی را بر زبان جاری می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.