چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

دم خروس بیرون زد

«هنرمند» قربانی دروغ‌سازی انتخاباتی رئیس دولت یازدهم/ از رکب به «اشرفی زاده» تا عیادت از پیشکسوتان سینمایی در روزهای انتخابات!

روحانی

سینماپرس: این دولت با رفتارهای دور از شأن در قبال هنر و هنرمند بار دیگر نشان داد به هنرمند به عنوان زینت المجلس استفاده می‌کند و آنگونه که در شعارها عنوان می‌شود برای هنر و هنرمند ایرانی ارزش و اعتبار قائل نیستند.

به گزارش سینماپرس، با اقدامی که از سوی ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام روحانی صورت گرفت و کنسرت حجت اشرف زاده پیش از سخنرانی ایشان لغو شد و این هنرمند تاکید کرد : «به من رکب زدند» این پیام را به هنرمندان می‌دهد که متاسفانه آنها برای دولت یازدهم هنرمند تنها زینت المجلس هستند. این موضوع را می توان در رفتار  غیرمتعارف وزیر ارشاد در روزهای گذشته و عیادت از جمشید مشایخی و محمدعلی کشاورز نیز به وضوح دید.  هنرمندان  پیشکسوتی که مدتی است در  بستر بیماری هستند اما دو سه روز مانده به انتخابات مورد توجه قرار گرفته و توسط دو وزیر از آنها عیادت می شود.  

در روزهای اخیر نحوه عملکرد دولت یازدهم در عرصه فرهنگ و هنر و به خصوص در برخورد با هنرمندان بیش از پیش روشن شده و با رفتارهای نامتعارف از جمله دروغ‌سازی‌ به منظور تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات و جلوگیری از شکست احتمالی روحانی می‌توان عملکرد این دولت را در عرصه فرهنگ و هنر به وضوح نمایان کند و دم خروس بیرون زد. 

این دولت با رفتارهای دور از شان هنر و هنرمند بار دیگر نشان داد به هنرمند به عنوان زینت المجلس استفاده می‌کند و آنگونه که در شعارها عنوان می‌شود برای هنر و هنرمند ایرانی ارزش و اعتبار قائل نیستند و هرکجا که به نفع‌شان باشد هنرمند را قربانی خواهند کرد تا به مطالع خود برسند.

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.