شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

رونمایی از دومین پوستر «فراسوی ابرها» مجید مجیدی

فراسوی ابرها

سینماپرس: دومین پوستر فیلم تازه مجید مجیدی منتشر شد. «فراسوی ابرها» که در هند فیلمبرداری شده این روزها مراحل فنی را پشت سر می گذارد.

به گزارش سینماپرس، آبان ماه سال گذشته مجید مجیدی پیش‌تولید تازه‌ترین فیلمش را با عنوان «پشت ابرها» در هند آغاز کرد که بعد از گذشت چهارماه از کلید خوردن فیلم بالاخره فیلمبرداری آن به پایان رسید. این فیلم همکاری دیگری میان مهران کاشانی فیلم‌نامه نویس و مجیدی است که پیش از این در «آواز گنجشک‌ها» تجربه موفقی را از سر گذرانده بودند. در حال حاضر این فیلم در حال طی شدن مراحل فنی خود است.

فیلمبرداری آخرین ساخته مجید مجیدی در دو شهر هند یعنی بمبئی و جیپور به پایان رسیده است و مراحل فنی فیلم در هند انجام خواهد شد. همچنین تدوین این فیلم مدتی است که در کشور هند توسط حسن حسندوست آغاز شده و از قرار معلوم تمام مراحل بعدی نیز در این کشور انجام می‌شود. همه عوامل فیلم به جز بخش تدوین و فیلم‌نامه هندی هستند.

فیلمنامه این فیلم که در ایران پروانه ساخت گرفته است توسط محمدرضا طالش مجیدی و مهرداد کاشانی نوشته شده و تهیه‌کنندگی این اثر برعهده مجید مجیدی و یک  شرکت هندی است. فضای «پشت ابرها» همان‌طور که مجیدی در گفت‌وگوهایش به آن اشاره کرده در حال و هوای فیلم‌های قبلی او خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.