دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

ملکه رنجبر: مهران غفوریان گفت نمی‌گذارم تو بمیری!

ملکه رنجبر در اختتامیه هفدهمین جشنواره نمایش های آئینی و سنتی

فارس: بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، گفت: مهران غفوریان به دیدار من آمد و پیشنهاد بازی در سری جدید زیر آسمان شهر را داد و گفت نمی‌گذارم تو بمیری و باید در این سریال نقش آفرینی داشته باشید.

ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در برنامه همیشه خونه شبکه آموزش، گفت: پدرم عاشق تئاتر بود و 120 سال پیش در گیلان این هنر را بنیانگذاری کرد و همین موضوع سبب شد تا من نیز وارد این حرفه شوم به طوری که در سن 6 سالگی با بازی در نقش کوزت در نمایش بینوایان اولین کوزت ایران لقب بگیرم.

وی در ادامه افزود: مدتها در تئاتر فعالیت داشتم تا اینکه صادق بهرامی از من برای کار در رادیو دعوت کرد؛ ابتدا مخالفت کردم که به دلیل کار در تئاتر زمان کافی برای حضور در رادیو ندارم اما وی اصرار داشت که حتما در رادیو فعالیت داشته باشم و می گفت هر وقت کارت در تئاتر تمام شد بیا و در رادیو فعالیت داشته باش.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با تقدیر از هنرمندان جوانی که حتی برخی از آنها را نمی شناسد و جویای احوال وی شدند، اظهار داشت: مهران غفوریان به دیدار من آمد و پیشنهاد بازی در سری جدید زیر آسمان شهر را داد و گفت نمی گذارم تو بمیری و باید در این سریال بازی کنی که به وی گفتم من که کاری نکردم و در جواب پاسخ داد اگر کاری هم نکرده باشی باید یک سکانس نقش آفرینی داشته باشید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خدمتگزار مردم وطنم هستم و آنها چشمان من هستند و بزرگترین آرزویم سعادت ایران و جوانان ایرانی است تا افتخار کشور، پدر و مادر خود باشند.

برنامه همیشه خونه به تهیه کنندگی مجید صحاف هر شب ساعت 21 به صورت زنده از شبکه آموزش به روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.