دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

حضور سازمان سینمایی حوزه هنری با ۲۰ اثر در بازار فیلم کن

جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷

سینماپرس: سازمان سینمایی حوزه هنری با ۵ فیلم بلند سینمایی، ۴ فیلم مستند و مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه در بازار فیلم جشنواره کن حضور دارد.

به گزارش سینماپرس سازمان سینمایی حوزه هنری با ۵ فیلم بلند سینمایی، ۴ فیلم مستند و مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه در بازار فیلم جشنواره کن حضور دارد. این سازمان که یکی از مهم ترین مراکز تولیدکننده و توزیع کننده فیلم های بلند سینمایی، مستند، کوتاه و انیمیشن در ایران محسوب می‌شود در غرفه‌ای مستقل (Riviera ۱۰ D) در بازار بین‌المللی هفتادمین جشنواره فیلم کن حضور دارد.

سازمان سینمایی حوزه هنری با فیلم‌های بلند سینمایی «زیر سقف دودی»، «بیست و یک روز بعد»، «ایتالیا ایتالیا»، «کمدی انسانی» و «فصل نرگس»، فیلم‌های مستند «خواهران غریب»، «تهران هنر مفهومی»، «جام جهان بین» و «غزال ایرانی» و مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه باشگاه فیلم سوره شامل «خارجه»، «دایو»، «دوئل»، «ماه در خانه»، «خاطره»، «مادر»، «به همین سادگی»، «گزارشگر»، «آلبالو»، «سیخفیل» و «مزاحم» در این بازار شرکت کرده است.

تاکنون نمایندگان این سازمان با توزیع کنندگان و خریداران بین‌المللی از کشورهای آلمان، چین، فرانسه، آمریکا و... و. مذاکراتی انجام داده و ملاقات‌هایی با دبیران جشنواره‌های بین‌المللی از جمله پوسان، توکیو، ونیز، دبی، سن سباستین، پالم اسپرینگ و ... داشته‌اند.

بازار فیلم کن که هر سال همزمان با جشنواره بین المللی فیلم کن برگزار می شود، ۲۷ اردیبهشت‌ماه با حضور توزیع کنندگان، خریداران، نمایندگان کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی و نمایندگان جشنواره‌های معتبر بین المللی آغاز به کار کرد و تا ۵ خردادماه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.