دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

«سرّ دلبران» لطیفی از گردونه سریال‌های ماه رمضان حذف شد!

سر دلبران

سینماپرس: سریال «سرّ دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به دلیل تمام نشدن تصویربرداری آن از گردونه رقابت و نمایش در ماه رمضان حذف شد.

 به گزارش سینماپرس، سریال «سِرّ دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج محسوب می‌شود و سیدعلی حمیدی قائم مقام سیما از آن به عنوان گزینه اصلی شبکه دو سیما در ماه رمضان یاد کرده بود از گردونه پخش در ایام ماه مبارک رمضان 96 حذف شد.

از دلایل نرسیدن این سریال به ماه رمضان حساسیت و وسواس محمدحسین لطیفی و ادامه تصویربرداری این سریال است که قرار است با تمرکز بیشتر روی آن کار شود و به پخش برسد و حالا باید منتظر ماند تا ببینیم مسئولین صدا وسیما چه تصمیمی برای جایگزینی این سریال در شبکه دو سیما خواهند گرفت.

این سریال روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقشِ محوری آن را  دارد و در آن تلاش می‌شود با ترسیم فضای روابط اجتماعی یک محله، روی نقش مسجد و امام جماعت در رتق و فتق مشکلات روزمره مردم تمرکز شود. کارن همایونفر ساخت موسیقی متن این سریال را بر عهده دارد.

محمدکاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، متین سادات ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش سلطانی و رضا توکلی از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند که در آن ایفای نقش کردند.

برخی از عوامل این سریال هم عبارتند از: تدوین: خشایار موحدیان، مدیر تصویربرداری: امیرکریمی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: مهریشیرازی، دستیار اول کارگردان: امیرعباس لطیفی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، تدوینگر: خشایار موحدیان، مدیر برنامه‌ریزی: سعید عباسی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.