سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

شب خاطره‌انگیز هواداران خواننده «ماه عسل»

باشگاه خبرنگاران جوان: اولین سانس از کنسرت «مهدی یراحی» شامگاه گذشته اول خرداد در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

 اولین سانس از کنسرت «مهدی یراحی» شامگاه گذشته اول خرداد در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

 
نورپردازی سالن در این کنسرت متفاوت از هر زمان دیگری بود. سالن جای سوزن انداختن نداشت. مهدی یراحی با تشویق‌های مداوم هواداران روی استیج آمد و قطعه «خاک» را اجرا کرد.
 
یراحی از اینکه دوباره با هوادارن خود دیدار داشت، ابراز خوشحالی کرد و گفت: برای اولین کنسرت سال مرداد 92 در برج میلاد اجرا رفتم. خیلی خوشحال هستم که شما عزیزان باعث شدید، من نمره قبولی بگیرم و در این مسیر حرکت کنم.
 
یراحی سپس، آهنگ «آخرین اسیر» و «آینه قدی» را اجرا کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.
 
شور و هیجان هواداران در برج میلاد ادامه داشت. یراحی در ادامه قطعه «عطر تو»  و «مجسمه» را خواند که  کنسرت حال و هوای دیگری به خودش گرفت.   
 
یراحی در ادامه اولین مهمان کنسرتش، علی تفرشی را به حاضران معرفی کرد.
 
«سرما نزدیکه» و «بی‌سرزمین» قطعات دیگری بودند که به اجرا در آمدند. ضرب‌آهنگ‌ها و فراز و فرودها در اجرای یراحی، نمی‌گذاشت انرژی سالن کم شود.
 
در ادامه کنسرت یراحی به سراغ گیتارش رفت و شروع به نواختن کرد. وی همزمان آهنگ «از خودت خبر بیار» را خواند و هواداران با شور و هیجان او را همراهی می‌کردند.
 
با درخواست هواداران، یراحی قطعه نفس را اجرا کرد و همه با هم هم‌خوانی کردند.
 
«آشوب» و «چه چیزا شنیدم» قطعات بعدی بود که یراحی اجرا کرد. با فرا رسیدن لحظات ملکوتی اذان مغرب، برای دقایقی یراحی صحنه را ترک کرد و حاضران هم کمی استراحت کردند.
 
بعد از اذان، یراحی آهنگ «امشبم گذشت» را خواند.  سپس یراحی قطعه پر طرفدار خود را که همه هوادارن منتظر آن بودند، اجرا کرد. قطعه «امپراطور» هیجان دیگری را به برج میلاد آورد و شور و نشاط حاضران در سالن را دو چندان کرد.
 
در پایان مهدی یراحی آهنگ عربی معروف خود را اجرا کرد که با استقبال بسیاری از طرف حاضران روبرو شد.
 
گفتنی است؛ شرکت «رویال هنر پارس» برگزارکننده این کنسرت بود.

مهرداد احمدزاده (نوازنده کیبورد و همخوان)، اکبر شهریاری (نوازنده پرکاشن)، مجید رضاپور (نوازنده درامز)، عظیم روحانی (نوازنده گیتار نایلون)، علی افلاطونی (نوازنده لید گیتار)، حامد حمیدزاده (نوازنده گیتاربیس)، امیر فقیه (سمپلر)، مهبد شفیع ‌نژاد (کیبورد)، مرسل وطنی (ساکسفون) مهدی یراحی را در این کنسرت همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.