چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

«دو عروس» از امروز روی پرده می رود/ رونمایی از اولین آنونس

پوستر فیلم سینمایی دو عروس

سینماپرس: فیلم سینمایی «دو عروس» از چهارشنبه (سوم خرداد ماه) به نمایش درمی آید.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «دو عروس» به کارگردانی داود موثقی از امروز در گروه زندگی و به جای فیلم سینمایی «نقطه کور» روی پرده سینماها می رود. همزمان با آغاز اکران از پوستر و اولین آنونس ساخته موثقی نیز رونمایی شده است.
این فیلم در سال ٩٤ در تهران مقابل دوربین رفت و در آن بازیگرانی چون دانیال عبادی، علی خیامی، افسانه پاکرو، سولماز آقمقانی، صفا آقاجانی، میرطاهر مظلومی و بهزاد رحیم خانی همراه با هنرمند خردسال عرفان برزین به ایفای نقش پرداخته اند.
«دو عروس» داستان زندگی زوج جوانی را روایت می‌کند که به خاطر مشکلات مالی مرد و خواسته های عجیب و غریب زن با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند. زندگی این دو در نهایت با پیشنهاد زن برای رسیدن به ثروت با اتفاقات مختلفی روبرو می شود... .


موثقی در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «خواستگار محترم»، «جدا افتاده»، «بله برون»، «دعوت به شام»، «کلید ازدواج» و «ضربه آخر» را دارد.
علی ژکان تهیه کنندگی «دو عروس» را برعهده دارد.
دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی، سرمایه گذار: شهرام ناصرپور، صدابردار: بهمن حیدری، طراح گریم: رسول سیدعربی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، تدوین: داود موثقی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهزاد غلامی، دستیار دوم کارگردان: سحر کرباسی، منشی صحنه: ساناز هرندی و عکاس: سمیه میری.
پخش این فیلم برعهده گویا فیلم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.