چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

بازیگر سینما: من نمی‌توانم راننده آژانس باشم! +عکس

میزان: بازیگر فیلم "خفه‌گی" گفت: ما فراموش شده‌ایم. مگر ما آدمیم که به ما فکر کنند. هیچکس به فکر امرار معاش بازیگران نیست. این تنها به من ختم نشده و دامن همه را گرفته است.

غلامحسین لطفی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: امسال که هیچ، من 6 سال است که هیچ کار خاصی انجام نداده‌ام.

 
وی در همین راستا ادامه داد: پیشنهادات بسیار کم است و اگر پیشنهادی هم می‌شود آنقدر کم رنگ و کم ارزش است که نمی‌شود به آنها فکر کرد. هیچ چیز مثل قبل نیست و پیشنهادات با بهای بسیار کمی ارائه می‌شوند.
 
کارگردان سریال آیینه دلیل این کم‌کاری را اینگونه توصیف کرد: من باید برای ساخت اثر سرمایه داشته باشم، در حال حاضر همین که بتوانم برای بخور و نمیر پولی به دست آورم هنر کرده‌ام. در حال حاضر سناریوهای زیادی در خانه دارم که آماده ساخت هستند اما سرمایه وجود ندارد تا بتوانم آنها را کلید بزنم.
 لطفی
 
وی بازی در فیلم "خفه‌گی" فریدون جیرانی" را تصادف خواند و ادامه داد: بازی در خفه‌گی جیرانی کاملاً تصادفی و در راستای آشنایی پیشین ما از یکدیگر در زمان روزنامه بود. در این فیلم هم بعد چند سال یاد من افتادند تا یک پلان بازی کنم.
 
بازیگر سریال ترش و شیرین وضعیت بازیگری برای پیشکسوتان را ناراحت کننده دانست و اذعان کرد: الان وضعیت همه همکاران هم سن من همین است. شما به جوانان نگاه نکنید. بسیاری از اینها دستی پول می‌دهند تا در کارها بازی کنند و موفق هم می‌شوند.
 
لطفی با اشاره با سریال آینه خاطرنشان کرد: ما فراموش شده‌ایم. هیچکس به فکر امرار معاش بازیگران نیست. این تنها به من ختم نشده و دامن همه را گرفته است. من هیچ کاری به جز بازیگری بلد نیستم. من را می‌شناسند و نمی‌توانم راننده آژانس باشم. حرفه من بازیگری است و باید از همین طریق امرار معاش کنم که متاسفانه فعالاً نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.