چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

بازیگر بالیوودی: من عاشق زنم هستم

24 آنلاین: آبیشک باچان بعد از فستیوال فیلم کن ۲۰۱۷ از آیشواریا رای تعریف کرد.

به گزارش زی نیوز، آبیشک باچان تنها پسر آمیتاب باچان  ده  سال است با آیشواریا رای بازیگر هندی و دختر شایسته‌ی دنیا در سال ۱۹۹۴  ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج این زوج دختری به نام آرادهیا است .


آبیشک باچان نیز خواننده ومجری تلویزیون است که تا کنون سه جایزه از جوایز فیلم فیر رابرای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد دریافت کرده است واز این نظر رکورد داراست. 
 بازیگر بالیوودی

بسیاری می گویند وقتی حرف عشق و زندگی و موفقیت زوج های مشهور بالیوود به میان می آید.بی شک نام این دو بازیگر به ذهن می رسد.

اخیراً نیز همه آنهایی که در فستیوال فیلم کن حضور داشتند از نزدیک دیده اند که آبیشک باچان هنگام عبور آیشواریا رای روی فرش قرمز مانند آدمهای هیپنوتیزم شده بود و کاملاً مانند یک عاشق تازه کار به او خیره مانده بود.

باچان در این باره گفته است هنگامی که آیشواریا روی فرش قرمز راه می رفت مانند پرنسس ها شده بود و من دوباره مثل روز اول عاشقش شدم.

وی قبلا نیز در مصاحبه ای در باره ازدواج با آیشواریا رای گفته بود که من درباره آیشواریا  پیش از اینکه بازیگر بشویم شنیده بودم. او شهرت فراوانی پیدا کرده بود. هرکسی فکر می کرد او دارد روی ابرها سیر می کند! اما کسانی که آیشواریا را از نزدیک می شناسنند می دانند که باهوش؛ متواضع وقابل معاشرت و بسیار ملیح است و این شما را خلع سلاح می کند .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.