چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

شنایایی خودروی ضاربان غلامرضا صنعتگر

مهر: جانشین فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: خودروی ضاربان غلامرضا صنعتگر خواننده مطرح کشوری شناسایی و عملیات جستجو و ردیابی افراد آغاز شده است.

سرهنگ علی اصغر خرم روی در مورد حادثه ضرب و شتم غلامرضا صنعتگر خواننده مطرح کشوری در بندرعباس بیان داشت: غلامرضا صنعتگر ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه در خانه مادری در محله ۲۰ متری شاه حسینی مورد حمله افراد ناشناس قرار می گیرد و از ناحیه پیشانی آسیب دیده است.


وی عنوان کرد: این خواننده مطرح کشوری پس از مجروح شدن جهت مداوا به اورژانس بیمارستان خلیج فارس مراجعه می کند و علت جراحت را به مسئولان اورژانس و پزشک معالج اعلام نمی کند. پس از درمان مجددا به منزل مراجعه کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: ظاهرا خودرو افراد ضارب از سوی صنعتگر و فرد دیگری شناسایی می شود و در حال حاضر پلیس شهرستان بندرعباس و کلانتری ۱۶ این موضوع را پیگیری می کند.

سرهنگ خرم روی در مورد اینکه گزارش حمله چه ساعتی به پلیس ۱۱۰ اعلام می شود، خاطرنشان کرد: غلامرضا صنعتگر هیچگونه گزارشی به ماموران انتظامی نداده بود و نیروی انتظامی از منابع دیگر از وقوع حادثه مطلع می شود و خودمان با پیگیری های انجام داده شده با وی تماس و موضوع را پیگیری کرده ایم.

وی افزود: خانواده این خواننده مطرح کشوری با پیگیری های پلیس شهرستان بندرعباس در ساعت ۱۰ صبح در کلانتری ۱۶ اقدام به طرح شکایت می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه دلیل عدم اعلام وقوع حادثه توسط غلامرضا صنعتگر اعلام نشده است، بیان داشت: زمانیکه نیروی انتظامی این موضوع را پیگیری کرد این خواننده مطرح هرمزگانی از پیگیری ها و تلاش های نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.