شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

«غیرمجاز» اکران می‌شود

فیلم سینمایی غیر مجاز

فارس: عامری‌پویا تهیه‌کننده فیلم «غیرمجاز» گفت: این فیلم به گونه‌ای ساخته شده که می‌تواند همه اعضای خانواده را با خود همراه کند و بحث روز خانواده‌هاست . این فیلم تابستان اکران می‌شود.

 محمدحسین عامری‌پویا تهیه‌کننده فیلم سینمایی «غیرمجاز» درباره زمان‌بندی برای اکران فیلم پس از گذشت 2 سال از تولید فیلم گفت:  فیلم تاریخ مصرف ندارد و با توجه به محتوا و ساختار در هر زمانی که اکران شود می‌تواند به روز باشد و نظر مخاطب را جلب کند. فیلم در گونه  اجتماعی ساخته شده و اتفاقاتی را به نمایش می‌گذارد که «غیرمجاز» است  و نباید این اتفاقات رخ دهد. فیلم «غیرمجاز» به گونه‌ای ساخته شده که می‌تواند همه اعضاء خانواده را با خود همراه کند و  بحث روز خانواده‌هاست . دختری از منزل فرار می‌کند و با مشکلات متعدد در جامعه روبرو می‌شود.


وی در ادامه گفت: مخاطب فیلم ما خانواده ها هستند و  پیشنهاد می‌کنم  در همه سنین این فیلم را ببینند. زیرا نکات بسیار خوبی در فیلم مطرح شده که برای آگاهی مخاطب بسیار موثر خواهد بود.

تهیه‌کننده فیلم «غیرمجاز» گفت: فیلم با توجه به محتوا و ساختاری که دارد می‌تواند با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند. تهیه‌کنندگان از ارائه تبلیغات به شبکه‌های ماهواره‌ای منع شدند و رسانه ملی باید با این محدودیت سهمیه خوب و مناسبی به فیلم بدهد زیرا هم محتوای فیلم برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده از سوی دیگر مدتی است خبری از فیلم منتشر نشده است ما باید میزان آگهی بالایی درصدا و سیما داشته باشیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.

وی درباره زمان اکران فیلم گفت: احتمالاً تیر و مردادماه زمان اکران فیلم خواهد بود به محض این‌که سرگروه فیلم مشخص شود تبلیغات گسترده‌ای را در فضای مجازی و صدا و سیما آغاز می‌کنیم.

عامری پویا در پاسخ به این سوال که چرا فیلم مورد قبول جشنواره فیلم فجر قرار نگرفت گفت:  وقتی فیلم زیاد باشد محدودیت در پذیرش  وجود خواهد داشت و اولویت بندی صورت می‌گیرد.  کیفیت فیلم الف است و به بهترین شکل و ساختار فیلم ساخته شده است. حسن یکتاپناه فیلمسازی است که 20 جایزه بین‌المللی در کارنامه خود دارد و دوربین طلایی کن را از آن خود کرده است. بازیگران فیلم هم بسیار خوب انتخاب شدند میلاد کی‌مرام،لیلا زارع ،لوون هفتوان، پریوش نظریه در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

بنابراین گزارش، داستان فیلم دربارهٔ دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید. او در این راه با ناملایماتی روبرو می‌شود و توقع آن را ندارد. پخش فیلم به شرکت رسانه فیلمسازان مولود سپرده شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.