یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

حضور پررنگ بازیگران زن بر پرده سینما +تصاویر

ایسنا: در میان فیلم‌های سینمایی روی پرده بازیگرانی از نسل‌های مختلف حضور دارند که تقریبا سهم بازیگران سرشناس زن بیشتر است.

ثریا قاسمی، مهناز افشار، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی، طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، هانیه توسلی، یکتا ناصر و شقایق فراهانی از جمله بازیگران زنی هستند که این روزها برپرده سینماها فیلم دارند.


پرفروش‌ترین فیلم این روزهای سینمای ایران علاوه بر بازیگران اصلی که در نسخه قبلی خود داشت، بازیگران قدیمی دیگری هم در آن حضور دارند که می‌توان به شهلا ریاحی و کتایون امیرابراهیمی اشاره کرد. 
 حضور پررنگ بازیگران زن بر پرده سینما

در «نهنگ عنبر2: سلکشن رویا» رضا عطاران هم به همراه مهناز افشار و ویشکا آسایش سه بازیگر مطرح این فیلم هستند و در کنار آن‌ها حسام نواب صفوی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی، رضا ناجی، علی قربان‌زاده، محسن قاضی مرادی، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدی هم بازی می‌کنند.

دیگر فیلم سینماها که این روزها اکران است؛ «ویلایی‌ها» است که بازیگران زن اصلی آن همگی چهره‌هایی مطرح هستند. 
 حضور پررنگ بازیگران زن بر پرده سینما

ثریا قاسمی پس از مدتها نقش پررنگی را در فیلمی سینمایی در حال اکران دارد که برای آن جایزه سیمرغ نقش مکمل زن را از جشنواره سی‌وپنجم فیلم فجر دریافت کرد، سیمرغی که برای دریافت آن در این رویداد شرکت نکرد.

و پس از آن در اکران افتتاحیه‌ی فیلم، ثریا قاسمی با بیان اینکه به نقش مکمل در این فیلم اعتقادی ندارد، گفت: «ما نقش اول و مکمل نداریم و همه در این فیلم قهرمان هستیم، بنابراین نقش مکمل را در این عنوان‌ها قبول ندارم.» 
 حضور پررنگ بازیگران زن بر پرده سینما=

طناز طباطبایی و پریناز ایزدیار دو بازیگر مطرح دیگر این فیلم هستند که با حضور صابر ابر در «ویلایی‌ها» ایفای نقش کرده‌اند.

هنگامه قاضیانی یکی دیگر از هنرپیشگانی است که در فیلم «برادرم خسرو» به همراه شهاب حسینی و ناصر هاشمی ایفای نقش کرده است. البته شهاب حسینی که در این فیلم  در نقش یک شخص دو قطبی بازی کرده است، فیلم دیگری را هم با نام «امتحان نهایی» روی پرده دارد که در آن با لیلا زارع همبازی است.

«تیک آف» احسان عبدی‌پور هم دو بازیگر زن دارد که سوگل قلاتیان نقشی متفاوت از آنچه در تئاتر داشته را به نمایش گذاشت. او در این فیلم که بیشتر بازیگران با لهجه جنوبی صحبت می‌کنند با پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی همکاری داشته، ضمن اینکه رضا یزدانی ـ خواننده ـ هم در این فیلمی نقشی متفاوت بازی کرده است. 
 حضور پررنگ بازیگران زن بر پرده سینما =

پربازیگرترین فیلمی که در حال حاضر اکران می‌شود هم «آشوب» نام دارد که یکتا ناصر، شهره لرستانی، آشا محرابی و لیلا اوتادی بازیگران زن آن هستند و کوروش تهامی، آتیلا پسیانی، فرهاد آییش، همایون ارشادی، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فخرالدین صدیق شریف، داریوش کاردان ، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی و غلامحسین لطفی هم دیگر بازیگران این فیلم کاظم راست‌گفتار هستند.

دیگر فیلمی که مدت زمان خیلی زیادی از اکران آن نمی‌گذرد «نقطه کور» است که محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، مریم بوبانی و نیکی مظفری از بازیگران شناخته شده آن هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.